genestealer...
genestealer...
sis kun genestealerilla on 2attakkii jos sille antaa scythat onko se sitten 2+1a? vai 1+1 (toinen clavi lähti poies)
Just a little drop of poison.
Re: genestealer...
2+1 toki.Drikon kirjoitti:sis kun genestealerilla on 2attakkii jos sille antaa scythat onko se sitten 2+1a? vai 1+1 (toinen clavi lähti poies)
Mitäs järkeä siinä olisi jos maksettaisiin pisteitä siitä että modeli säilyy samanlaisena?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
-
Kidhidalco
Ja mikähän ton kapteenin kommentin pointti oli...? Ellen toisin tietäisi sanoisin, että viestin takana on 10 vuotias nassika.
Koko peli on kivi-paperi-sakset leikkiä. Heittämäsi kommentti on pelkää pissing contestia... aina löytyy joku yksikö tai jippo jolla voitetaan annettu yksikkö/ taktiikka. Eikö tämä sitäpaitsi ollut sääntö topic aiheesta genestealereiden attackit.
Koko peli on kivi-paperi-sakset leikkiä. Heittämäsi kommentti on pelkää pissing contestia... aina löytyy joku yksikö tai jippo jolla voitetaan annettu yksikkö/ taktiikka. Eikö tämä sitäpaitsi ollut sääntö topic aiheesta genestealereiden attackit.
Viimeksi muokannut Kidhidalco, To 27.10.2005 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
- The Captain
- Valvoja
Se, että eipä niillä genestealereilla juhlita, vaikka kuinka on rending-hyökkäyksiä, kun ne kuolevat matkalle kuitenkin.Kidhidalco kirjoitti:Ja mikähän ton kapteenin kommentin pointti oli...? Ellen toisin tietäisi sanoisin, että viestin takana on 10 vuotias nassika.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Faktahan on se että vaikka genet näyttävät herkullisilta paperilla, tosiasia on se että ne ammutaan varsin herkästi ennen kuin kerkeävät mihinkään.
riippuu miten käyttää. Mielestäni ne genet kyllä juoksevat aivan mainiosti sieltä kun ne infitradettavat ja fleettaavat ja scouttaavat ja ties mitä, niin kyllä ne sieltä tulevan ehkä jo ensimmäiselläkin vuorolla päälle. Sitä paitsi, jos kohti tulee lauma genejä, ja hive tyrantti, kumpaa te sillä yhdellä termariporukalla ampuisitte? 
Okei, genet ehkä voittais siinä suhteessa kyllä kyllä. Mutta pointti olikin juuri siinä että niitä termospulloja saattaa uhata myös jokin muukin melkein yhtäpelottava porukka.
Okei, genet ehkä voittais siinä suhteessa kyllä kyllä. Mutta pointti olikin juuri siinä että niitä termospulloja saattaa uhata myös jokin muukin melkein yhtäpelottava porukka.
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
- The Captain
- Valvoja
Joko infiltroivat tai fleettaavat/scouttaavaat, elikkä 1. vuoron assault on mahdollinen vain, jos vastustaja tulee lähemmäksi.WarHound kirjoitti:riippuu miten käyttää. Mielestäni ne genet kyllä juoksevat aivan mainiosti sieltä kun ne infitradettavat ja fleettaavat ja scouttaavat ja ties mitä, niin kyllä ne sieltä tulevan ehkä jo ensimmäiselläkin vuorolla päälle.
Tietysti kaikkien yksiköiden teho riippuu siitä, miten käyttää, mutta bolteriin kuolevat parinkympin herkkupalat ovat ehkä keskimääräistä vaikeampia käyttää niin, ettei vastustaja poimi niitä pois.
Genejä. Tyrantti saa hampailleen viidestä fististä, ei se kumminkaan haavoittumatta kimppuun pääse.Sitä paitsi, jos kohti tulee lauma genejä, ja hive tyrantti, kumpaa te sillä yhdellä termariporukalla ampuisitte?
Ongelma tuon tapaisissa vertailuissa on se, että noihin purevat hyvin erilaiset aseet. Neljän lascannonin devastator squadilla ammutaan tietenkin tyranttia, mutta neljän heavy bolterin devastator squadilla genestealereita. Jos kuolo koittaa joka tapauksessa, niin viedään edes joku mukana.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Kardinaali
- Viesti:
Niin paitsi jos saa infiltreitattua genensä niin ettei vastustajalla ole LOSia niihin niin sitten ne saa pistää 12" tuuman päähän vihulaisesta, eikö?The Captain kirjoitti:Joko infiltroivat tai fleettaavat/scouttaavaat, elikkä 1. vuoron assault on mahdollinen vain, jos vastustaja tulee lähemmäksi.WarHound kirjoitti:riippuu miten käyttää. Mielestäni ne genet kyllä juoksevat aivan mainiosti sieltä kun ne infitradettavat ja fleettaavat ja scouttaavat ja ties mitä, niin kyllä ne sieltä tulevan ehkä jo ensimmäiselläkin vuorolla päälle.
Silloinhan päästään ekalla vuorolla verilöylyttelemään
Ei, vaan sääntö sanoo että ei saa laittaa 12" sisään, joten automaattisesti charge on liian lyhyt ellei vihollinen tule lähemmäs.Kardinaali kirjoitti:Niin paitsi jos saa infiltreitattua genensä niin ettei vastustajalla ole LOSia niihin niin sitten ne saa pistää 12" tuuman päähän vihulaisesta, eikö?
Silloinhan päästään ekalla vuorolla verilöylyttelemään
Ja loppujen lopuksi, järkevän infiltrointipaikan löytäminen tuppaa olemaan monesti aika infernaalisen hankala homma
- Amazing Slug
Mitä te nyt oikein selitätte, Deetwo ja Kapteeni? Millä perusteella ekan vuoron rynnäkkö ei ole mahdollinen?The Captain kirjoitti: Joko infiltroivat tai fleettaavat/scouttaavaat, elikkä 1. vuoron assault on mahdollinen vain, jos vastustaja tulee lähemmäksi.
Genuilla on fleet.
Broodlordin ympärille saa genuja, jotka infiltroivat broodlordin kanssa. Parhaimmillaan vähän yli 12" päähän vihusta.
move 6" + fleet D6" + assault 6" > 12".
Infiltrointi tosiaan on aika hankalaa, mutta teoriassa noin voi käydä, vaikkei vastustaja lähentelisikään figujaan.
- ankara halla
- Valvoja
- Master Calgar
Aika houdini saa olla, kun kert nuo genet lordin kanssa ovat piilossa kaikilta vihollisilta, jos sen 12,000000001 tuuman päässä haluavat lymyillä, jos sen lordin sieltä haluaa sniputtaa pois 
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910