SM Scout + Power Weapon
SM Scout + Power Weapon
Tässä olen nyt muutaman kuukauden verran kasaillut itselleni raven guard poppoota, jossa käytän scoutteja melko railakaasti hyödyksi. Ja tässä nyt tuli mieleeni tällainen asia kuin että kuinka saisin itselleni konvertattua peruslähistaistelija scoutista, scoutti kessun jolla olisi power weapon + terminator honours jne. Eli ideoita otetaan vastaan...
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
SM- commander- spruessa on powermiekka + käsi, jonka itse aion laittaa scouttikessulle. Siinä on bioninen käsi, joten voi vaihtaa koko käden eikä tarvi ruveta pelkän terän kanssa taiteilemaan. Jos budjetti on 0 €, voi koittaa veistää / hioa spruesta tai jos plasticardia sattuu olemaan käsillä, niin siitä...
-
Dwarfgrinder
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Tosta figustahan saisi vähän konvertoimalla scout sgt:n.
Sillähän on sopivasti power weapon handussa.
Tosta figustahan saisi vähän konvertoimalla scout sgt:n.
Sillähän on sopivasti power weapon handussa.
....
-
High king Godric
Aiempiin neuvoihin lisäisin vielä että jos terminator honoritkin kessulle haluisit niin isket sille purity sealin tai kaksi esim. sen miekan kahvaan.
Näitä taas saat kai (en ole ollenkaan varma) tactical marineboksista. Vaihtoehtoisesti joudut väkertämään GS:stä itse. Tämän on päteviä ohjeita GW:n uk:n ja usan sivuilla.
Näitä taas saat kai (en ole ollenkaan varma) tactical marineboksista. Vaihtoehtoisesti joudut väkertämään GS:stä itse. Tämän on päteviä ohjeita GW:n uk:n ja usan sivuilla.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".