"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SM Scout + Power Weapon

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Gibb3t

SM Scout + Power Weapon

Viesti Kirjoittaja Gibb3t »

Tässä olen nyt muutaman kuukauden verran kasaillut itselleni raven guard poppoota, jossa käytän scoutteja melko railakaasti hyödyksi. Ja tässä nyt tuli mieleeni tällainen asia kuin että kuinka saisin itselleni konvertattua peruslähistaistelija scoutista, scoutti kessun jolla olisi power weapon + terminator honours jne. Eli ideoita otetaan vastaan...
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

power weaponi varmaan onnistuisi jos repisit jostain sopivasta FB spruesta miekan ja sitten vähän leikkelet ja liimaat?
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Gibb3t

Muuten kieltämättä hyvä idea, mutta kun ei satu nyt olemaan saatavilla mistään sopivaa FB sprueta, mistä voisin saada sopivan kokoisen terän... :(
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Hmm... onko sinulla siis tarkoitus saada halvempia scoutteja? Nimittäin uudet muoviset ovat tulossa piakkoin.
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

ei kavereiltakaan? sitten raadollisempikin vaihtoehto. Green Stuff.
olen kyllä varma että jollain täällä on vieläkin parempia ideoita
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Hmm ... terminaattorispruessa tulee aika mukavasti erilaisia fistejä tai sitten voit siltä yheltä cadian officerilta leikata irti. Itse kallistuisin IC- hepun puoleen kun siinä se fisti näyttää jotenki scoutin käteen sopivammalta kuin terminaattorifisti
Gibb3t

Tarkoituksenani, on saada itselleni scoutti kessu jolla olisi power weapon ihan vain nostaakseni scoutti joukkueen tehoja pelillisesti... ja kyseiselle kessulle olen muutenki jo lisäillyt perusmariinin olkasuojan ja samaan käteen olisi tarkoitus siis jollain keinolla konvertata power weapon..
armored walker
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja armored walker »

SM- commander- spruessa on powermiekka + käsi, jonka itse aion laittaa scouttikessulle. Siinä on bioninen käsi, joten voi vaihtaa koko käden eikä tarvi ruveta pelkän terän kanssa taiteilemaan. Jos budjetti on 0 €, voi koittaa veistää / hioa spruesta tai jos plasticardia sattuu olemaan käsillä, niin siitä...
Gibb3t

Ok... kiitoksia kaikille mahdollisista ideoista ja vinkeistä, enköhän minä näiden pohjalta jonkin sortin power weapon kessulleni saa väännettyä... :)
Dwarfgrinder

Viesti Kirjoittaja Dwarfgrinder »

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Tosta figustahan saisi vähän konvertoimalla scout sgt:n.
Sillähän on sopivasti power weapon handussa.
....
High king Godric

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

Aiempiin neuvoihin lisäisin vielä että jos terminator honoritkin kessulle haluisit niin isket sille purity sealin tai kaksi esim. sen miekan kahvaan.

Näitä taas saat kai (en ole ollenkaan varma) tactical marineboksista. Vaihtoehtoisesti joudut väkertämään GS:stä itse. Tämän on päteviä ohjeita GW:n uk:n ja usan sivuilla.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”