Listaa kaaokselle olen suunnitellut jo kauan, mutta nyt vasta löytyi sellainen lista joka miellyttää kovasti silmää:
Keeper Of Secret's =625pts
Helvetin kallis, mutta on se niin tyylikäs ja IHANA.
Chaos Sorcerer =190
Magic Level 2
Mark Of Slaanesh
2* Dispell Scroll
Lisää noppia ja elintärkeät vessapaperit.
12 Daemonettes =180
5 Mounted Daemonettes =150
Mättöön!
4 Chaos Ogres =238
Great Weapons
Heavy Armors
Shields
Full Command
Klosikseen!
20 Marauders =165
Light Armours
Shields
Full Command
Lyöntietäisyydelle!
16 Marauders =137
Shields
Light Armours
Full Command
öh, verilöylyyn?
Ja loppulöpinät: Tarkoituksena oli tehdä erilainen armeija kuin useimmilla ja silti edes yrittää saada pelitehoa jonkin verran.
2000 pistettä Kaaosta
-
Höpsönassukka
2000 pistettä Kaaosta
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Keepperi ei oikein miellytä silmää. kallis, aika osaamaton eikä ole kovin nopea verrattun demoni prinssiin jolle saa ne samat ominaisuudet halvemmalla. Menettäen tietenkin samalla joitain vanhoja. Mutta jos tämä on tyyli kysymys, niin en rupea väittelemään siitä 
Sorsan saisi vaihtaa beast shamaaniin, sillä silloin saisit samat ominaisuudet halvemmalla (+ lisää taistelu kykyä, jolla puolustautua heikointa maagin metsästäjää vastaan.)
Coret ovat ihan kunnossa, itse kuitenkin vaihtaisin toisen ryhmän ratsastajista jalka demoneiksi.
Toisen marsu ryhmän kyllä vaihtaisin kahteen Slaaneksen spämmiin, sillä tällä hetkellä armeijasta puuttuu niitä halpoja häröily yksiköitä joista minä pidän enemmän.
Miksi et suoraan ottanut slaaneksen demoni legioonaa, kun siinä on ne wardit parempia ja muutenkin jännittävämmät spessu ja rare vaihtoehdot.
Sorsan saisi vaihtaa beast shamaaniin, sillä silloin saisit samat ominaisuudet halvemmalla (+ lisää taistelu kykyä, jolla puolustautua heikointa maagin metsästäjää vastaan.)
Coret ovat ihan kunnossa, itse kuitenkin vaihtaisin toisen ryhmän ratsastajista jalka demoneiksi.
Toisen marsu ryhmän kyllä vaihtaisin kahteen Slaaneksen spämmiin, sillä tällä hetkellä armeijasta puuttuu niitä halpoja häröily yksiköitä joista minä pidän enemmän.
Miksi et suoraan ottanut slaaneksen demoni legioonaa, kun siinä on ne wardit parempia ja muutenkin jännittävämmät spessu ja rare vaihtoehdot.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
Höpsönassukka
Sorsan vaihto beast shamaaniksi ei ole hirveän hauska idea, silloin shamulla ei olis mitään yksikköä johon mennä piiloon. En millään muotoa haluais muuttaa ratsastajia jalkademoneiksi, ratsastajat on niin kivoja. Ja tuosta marsut spawneihin ideasta: jos vaihtaisin poies, niin minulla olis vain yksi yksikkö jossa on täydet rankit, ei kiva. Ja miksi vaihtaa demonilegioonaan, kun niille ei saa kaaosogreja ja maraudereita?
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.