"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lentävän large targetin charge

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Kuttu

Lentävän large targetin charge

Viesti Kirjoittaja Kuttu »

Lohikäärme on large target ja se nähdään helposti muitten yksikköjen yli ja sitä voi ampua helposti.
Mutta voiko lohikäärme hyökätä (lentää) vihollisyksikön yli takana olevan yksikön kimppuun? Loharihan on iso kohde ja se nähdään helposti, mutta eikös silloin lohari näkee myös kohteensa, koska se on itse korkeammalla.
Sääntökirjasta löytyi, että voi lentää normaali liikkumisvaiheessa muitten yli, mutta koskeeko tämä chargea?
Onko sinulla hyvä olo? Älä ole huolissasi, se menee kyllä ohi!
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Re: Lentävän large targetin charge

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Kuttu kirjoitti: Sääntökirjasta löytyi, että voi lentää normaali liikkumisvaiheessa muitten yli, mutta koskeeko tämä chargea?
Koskee.
The small boys have come to see me hang
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

oho, enpä moista tiennyt. Luulin että lähintä mahdollista kohdetta tulee chargata jos chargaa. Olen sitten vain sekoittanut jotain...
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Omenapoika kirjoitti:oho, enpä moista tiennyt. Luulin että lähintä mahdollista kohdetta tulee chargata jos chargaa. Olen sitten vain sekoittanut jotain...
Vanha.. eikun kivikautinen sääntö jostain edikasta vuonna nakki... Ainakin näin muistelisin.

Eipä moista onneksi enää ole :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

meillä oulun fantasiapeleissä se tuomari on niin veteraani että sen säännöt on 1/8 jokaista edikkaa... Loput 2/8 on muita pelejä.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Riippuu ihan siitä haluaako lohikäärme käyttää lentochargen matkaa vai hyökätä jalan. Joissain tapauksissa voi olla suotavaa jälkimmäinen käyttäytyminen (esim metsää lähestyttäessä).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”