High elffejä Lappeenrantaan (listaa muutettu taas)
High elffejä Lappeenrantaan (listaa muutettu taas)
Eli Lappeenrannan turnaukseen olisin menossa ja lista tarvitsisi
kommenttia. Olen muuttanut listaa paljon viime aikoina, ja tämä on mielestäni tämän hetkisistä paras vaihtoehto.
Arch mage + 4lvl + book of hoeth = 355
Taikoo vuorossa kaksi neljän nopan irkkua.
Mage + 2lvl + 2 dispel scroll = 170
Mage + loremaster cloak + pure of heart = 170
Aioin laittaa nämä kolme shadow warrioreihin viitan suojiin, mutta silloin yksikkö tapettaessa maksaa 695 pistettä + pure of heart ja mahdollinen kenraalin tappo.
Commander + barded steed + HA + ring of corin + lance + enc. shield = 140
Perus resottaja Dragon prinsseissä.
Total: 835
18 kpl Spearmen + standart bearer + musician = 216
Eivät ehkä kaikkien mielestä paras vaihtoehto mutta minusta ihan hyviä. Eivät lähde ilman hyviä perusteluja.
5 kpl Silver helms + HA + shields + musician = 122
Ideana olisi mennä kahdestaan isompaan yksikköön ja breikata se.
Toinen vaihtoehto olisi tehdä itsemurhaiskuja maagien yksiköihin tai sitten vain kierrellä kenttää ja tehdä mitä vaaditaan.
6 kpl Silver helms + HA + shield + musician = 141
Samaa kuin yllä.
Total: 661
5 kpl Dragon prince + full command + war banner = 195
2 kpl Chariots = 170
Rynnäköivät Shelmien ja Dragon prinssien kanssa.
6 kpl Shadow warriors = 90
Suojaavat maageja.
Total: 455
2 kpl Great eagle = 100
Tuhoavat sotakoneita ja metsästävät maageja.
Total: 100
Army total: 1995
PD: 10 + corin
DD: 6 + 2 scroll
Models: 53
Eli listasta on poistettu bösbi, archerit ja boltterit. Vastaavasti on lisätty archmagelle leveli, kamat vaihdettu sekä hankittu pari uutta magea. Silverit on jaettu pienempiin ryhmiin ja keihäsmiehet tungettu mukaan. Prinssien powerdice lippu ja valkoleijonat pois. Joten miltäs nyt näyttää?
kommenttia. Olen muuttanut listaa paljon viime aikoina, ja tämä on mielestäni tämän hetkisistä paras vaihtoehto.
Arch mage + 4lvl + book of hoeth = 355
Taikoo vuorossa kaksi neljän nopan irkkua.
Mage + 2lvl + 2 dispel scroll = 170
Mage + loremaster cloak + pure of heart = 170
Aioin laittaa nämä kolme shadow warrioreihin viitan suojiin, mutta silloin yksikkö tapettaessa maksaa 695 pistettä + pure of heart ja mahdollinen kenraalin tappo.
Commander + barded steed + HA + ring of corin + lance + enc. shield = 140
Perus resottaja Dragon prinsseissä.
Total: 835
18 kpl Spearmen + standart bearer + musician = 216
Eivät ehkä kaikkien mielestä paras vaihtoehto mutta minusta ihan hyviä. Eivät lähde ilman hyviä perusteluja.
Ideana olisi mennä kahdestaan isompaan yksikköön ja breikata se.
Toinen vaihtoehto olisi tehdä itsemurhaiskuja maagien yksiköihin tai sitten vain kierrellä kenttää ja tehdä mitä vaaditaan.
6 kpl Silver helms + HA + shield + musician = 141
Samaa kuin yllä.
Total: 661
5 kpl Dragon prince + full command + war banner = 195
2 kpl Chariots = 170
Rynnäköivät Shelmien ja Dragon prinssien kanssa.
6 kpl Shadow warriors = 90
Suojaavat maageja.
Total: 455
2 kpl Great eagle = 100
Tuhoavat sotakoneita ja metsästävät maageja.
Total: 100
Army total: 1995
PD: 10 + corin
DD: 6 + 2 scroll
Models: 53
Eli listasta on poistettu bösbi, archerit ja boltterit. Vastaavasti on lisätty archmagelle leveli, kamat vaihdettu sekä hankittu pari uutta magea. Silverit on jaettu pienempiin ryhmiin ja keihäsmiehet tungettu mukaan. Prinssien powerdice lippu ja valkoleijonat pois. Joten miltäs nyt näyttää?
Viimeksi muokannut kanitsia, Ti 29.11.2005 21:12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: listasi
hmm. Jos jommat kummat poistat, niin ehkä mielummin ellyyriaanit.kanitsia kirjoitti:Banner of sorcery voisi ollakkin kannattava vaihtoehto. Toinen idea jota harkitsin, olisi shadow warriorien tai ellyriaanien poistaminen ja DoWi tykin lisääminen. Olisiko tässä itua?
- Eltharrion
Ellyareneja ei ole koskaan tullut testattua, mutta joko itse olen huono käyttämään shadow warrioreja tai sitten olen todennut niiden olevan liki yhtä tehokkaita phoenix guardien kanssa (korkeintaan ampuvat sotakoneiden mihistöistä pari kappaletta ja kuolevat sitten)
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
No ellyrianit on ihan jees, enkä suosittele ottamaan niitä pois...
Ellyareneja ei ole koskaan tullut testattua, mutta joko itse olen huono käyttämään shadow warrioreja tai sitten olen todennut niiden olevan liki yhtä tehokkaita phoenix guardien kanssa (korkeintaan ampuvat sotakoneiden mihistöistä pari kappaletta ja kuolevat sitten)
Shadow warriorit laitetaan jonnekkin puskaan estämään vihujen marsseja ja ampumaan jotain crewejä/mageja ja jotain säheltämään, joten ne eivät todellakaan ole hyödyttömiä!!!
Monipuolinen ja mukavan oloinen lista ei mitään perus uber magiaa , jolla on itse tylsä pelata ja vastustajan vielä tylsempi pelata sitä vastaan... Ja mukavaa nähdä että jotkut käyttävät ellyrianeja ja dragon princejä! Ehkä vielä pientä hienosäätöä magic itemejen ja muiden kanssa, mutta muuten vaikuttaa kivalta listalta...
listani
Kiitos vihjeistä, joita olette antanut, mutta testipelejä pelaillessani
huomasin että bolttarit jäävät listassa aika pahasti jälkeen ja näin ollen aivan suojattomiksi. Ellyriaanit eivät paljon tehneet mutta tämä saattoi johtua niiden väärinkäytöstä. Olisiko ehdotuksia tähän ongelmaan?
huomasin että bolttarit jäävät listassa aika pahasti jälkeen ja näin ollen aivan suojattomiksi. Ellyriaanit eivät paljon tehneet mutta tämä saattoi johtua niiden väärinkäytöstä. Olisiko ehdotuksia tähän ongelmaan?
Re: listani
Eikös bolttereiden tarkoitus ole,että ne ovat omalla deploymentillä antamassa tulitukea? Vai pitäisikö niiden olla fast cavalryä moving 9:llä? Ellyriaanit voisi kyllä vaihtaa siihen kanuunaan.kanitsia kirjoitti:Kiitos vihjeistä, joita olette antanut, mutta testipelejä pelaillessani
Lista näyttää jo nyt hyvältä, mutta voisit vaihtaa tuon loremaster maagin (Onhan se lvl 2, vaikka ei ole merkattu?) toiseen spearman blokkiin, ja vähennät toisesta yhden, niin saat vähän massaa lisää.
Sitten sinulla olisi 2x spearmannet joita tukee 2x 5 silveriä, ja 2 ritari yksikköä jotka kärryn kanssa menevät aika monesta läpi.
Lisää pisteitä vaikka 1 silverin tiputtamisesta tuosta 6 yksiköstä olettaen, että commander menee sinne.
Sitten sinulla olisi 2x spearmannet joita tukee 2x 5 silveriä, ja 2 ritari yksikköä jotka kärryn kanssa menevät aika monesta läpi.
Lisää pisteitä vaikka 1 silverin tiputtamisesta tuosta 6 yksiköstä olettaen, että commander menee sinne.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika