Rackham: Cynwäll akhamiäls + construct warrior
-
Pikku-Oskari
Rackham: Cynwäll akhamiäls + construct warrior
Ensimmäinen Rackhamin figu ikinä, jonka olen maalannut. Tämä nyt toimii koekappaleena muuta warbandia ajatellen. Väriteemaa siis olen lähinnä testaillut ja tämä nyt tuntuu olevan hyvä. Pelipödälle on figulla matka, mutta tosin hitusen enemmän aikaa on käytetty GW nappeihin nähden. Tällaista nappia kun ei viitsi kehnolla maalauksella pilata.
Edit: Lisää nappeja ja uusia kuvia. Parhaalla valaistuksella, mitä tässä talossa saa.
Akhamiäl 1:
Etu
Taka
Akhamiäl 2:
Etu
Taka
akhamiäl 3:
Etu
Taka
Construct warrior:
Etu
Taka
Kylki
Omalla koneella kuvat näkyy hyvin. En sitten tiedä muiden koneista.
Edit: Lisää nappeja ja uusia kuvia. Parhaalla valaistuksella, mitä tässä talossa saa.
Akhamiäl 1:
Etu
Taka
Akhamiäl 2:
Etu
Taka
akhamiäl 3:
Etu
Taka
Construct warrior:
Etu
Taka
Kylki
Omalla koneella kuvat näkyy hyvin. En sitten tiedä muiden koneista.
Viimeksi muokannut Pikku-Oskari, Ma 21.11.2005 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Pikku-Oskari
Tässä talossa ei taida hirveästi saada parempaa valaistusta. Muuten kyllä käyttäisin.raven kirjoitti:Hieman on huonot kuvat, ei oikein saa selvää... :/ Yritäppä hieman valoisempia saada seuraavalle kierrokselle.
OT:Taiat olla mnettiläisiä?Kattelin tuota galleriaa ja säärikarvakisakuva kiinnitti huomion...
Ja Mnetistä minut löytää nimimerkillä Tumocs.
-
Pikku-Oskari
Olen käyttänyt lamppua, vaikka ei uskoisi. Ehkä kamera vain on kämänen roska. Ja salaman kanssa taas tulee hitusen liian kirkasta.WarHound kirjoitti:Mikä helvetin otus tuo on rackhamilta?
Kuvat voisi todellakin olla valoisampia, laita vaikka se pöytälamppu siihen figun ylle kun otat kuvia.
Mutta oikeasti, MIKÄ tuo otus on?
Ja se on Akhamiäl. Haltioiden mekaaninen pyssyllä ampuva härpäke.
-
Pikku-Oskari