"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysely!

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Paavo-Pesusieni

Kysely!

Viesti Kirjoittaja Paavo-Pesusieni »

ovatko muka warhammerit lapsellisia??? Kysyn koska Karkkilassa ollaan sitä mieltä...
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Karkkilassa siis ollaan ahdasmielisiä. Ne ainakin, jotka pitävät hammeria lapsellisena. Pelaajakuntaan kuuluu nuoresta vanhaan ympäri suomea (itsellänikin ikää jo vajaat 30). Harrastus siinä, missä muutkin (vaikkakin joskus turhan kallis ;) )

Typerää väittää jonkun harrastusta, mistä tämä pitää, lapselliseksi. Ihmiset, jotka ennemmin notkuvat jossain grillillä, joiden puheet koostuvat jostain "vit**u mä vedän sitä vit**u turpaan vit**u ku se kus**ää meni haukkumaan mun vit**un hienoa tuninki pilottitakkia perk**e vit**u... jne" ja jotka eivät kykene näkemään ihmiset mielihaluja näiden henkilökohtaisina mielihaluina, vaan kuvittelevat näiden olevan heti jotain nössöilyä, lapsellista tai nörttimäistä, ovat itse juuri näitä, joiden heikko itsetunto on tehnyt ihmisestä heikon laumasielun, jonka mielipiteen ovat liikkumansa porukan kanssa kollektiivisia.

Eli ei, warhammer ei ole lapsellista. Yhtä hyvin voi silloin sanoa, että joku extreme-laji on lapsellista tai mikä tahansa jonkun ihmisen pitämä harrastus. Kukin tekee ja harrastaa mitä parhaaksi näkee ja jos siitä ei muille haittaa ole, niin ei siitä pahaa voi sanoa. Joten jatka vain warhammeria välittämättä näistä säälittävistä laumasielunillittäjistä, jotka luulevat olevansa jotain vain sen takia, etteivät näe tai hyväksy toisten ihmisten harrastuksia, eli ovat lapsellisia:)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Aihetta sivutaan jo täällä, joten tuntojaan aiheesta voi purkaa sinne. Tämän laitan lukkoon, kysehän ei muutenkaan ole pelkästään 40K-aiheesta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Perusteet”