"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten aloittaisin warhammer 40k:n

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Lancer-91

Miten aloittaisin warhammer 40k:n

Viesti Kirjoittaja Lancer-91 »

Olen vanha fabin pelaaja ja nyt eräs tuttu on saanut minut mukaan myös 40 k:hon. Olen jo miettinyt mitä armeijaa alaan keräämään (witch hunters) ja olen nähnyt joitain pelejä,joten kyllä minä vähän ymmärrän. Ajattelin aloittaa pelaamisen menemällä 10,000 pisteen hyvät v.s pahat tiimi peliin josta saa kuulemma myös peli opetusta. jos joku ihmettelee mistä saan armeijan,voin kertoa että lainaan eräältä pelaajalta pienen, noin 500 pisteen armeijan.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

No, kannattaa hommata codexi, perus troopit sekä hq. Tämän jälkeen voit alkaa ostamaan kaikkea mikä tuntuu kivalta.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

Lue tämä GW:n sivuilta löytynyt artikkeli aiheesta:

http://uk.games-workshop.com/witchhunte ... started/1/

Jos peliporukassasi on jo sääntökirja, voit varmaankin lainata sen, joten et välttämättä tarvitse ostaa omaa sääntökirjaa. Säännöt kuitenkin ON opeteltava ennen pelaamista.

Osta ensin se codex ja sitten vaikka pari laatikkoa perusjoukkoja. Kun olet maalaannut ne ja kokeillut pelin sääntöjä ja helppoja pienpelejä, voit alkaa laajentamaan armeijaasi haluamaasi suuntaan.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Roizo kirjoitti: Säännöt kuitenkin ON opeteltava ennen pelaamista.
Ei mielestäni tarvitse. Tai no ehkä jos on turneeseen menossa niin kannattaa, mutta parhaiten säännöt oppii pelaamalla muutamia harjoituspelejä säännöt osaavan kanssa. Tämän jälkeen voikin sitten ottaa sen sääntötiiliskiven käteen ja syventää tietämystään kun perustiedot on kasassa.
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

thundergnome kirjoitti:
Roizo kirjoitti: Säännöt kuitenkin ON opeteltava ennen pelaamista.
Ei mielestäni tarvitse. Tai no ehkä jos on turneeseen menossa niin kannattaa, mutta parhaiten säännöt oppii pelaamalla muutamia harjoituspelejä säännöt osaavan kanssa. Tämän jälkeen voikin sitten ottaa sen sääntötiiliskiven käteen ja syventää tietämystään kun perustiedot on kasassa.
totta itsekkin olen nyt 3 peliä pelannut ja sääntöjä en juuri ollenkaan osannut ekassa pelissä mutta nyt jo jonkin verran, kun kaveri aina selittää miten missäkin tilanteessa voi toimia...
big or small,we loot it all.hmph..
Hudsoni

Re: Miten aloittaisin warhammer 40k:n

Viesti Kirjoittaja Hudsoni »

Lancer-91 kirjoitti:Olen vanha fabin pelaaja ja nyt eräs tuttu on saanut minut mukaan myös 40 k:hon. Olen jo miettinyt mitä armeijaa alaan keräämään (witch hunters) ja olen nähnyt joitain pelejä,joten kyllä minä vähän ymmärrän. Ajattelin aloittaa pelaamisen menemällä 10,000 pisteen hyvät v.s pahat tiimi peliin josta saa kuulemma myös peli opetusta. jos joku ihmettelee mistä saan armeijan,voin kertoa että lainaan eräältä pelaajalta pienen, noin 500 pisteen armeijan.
No shit Sherlock! Jos tulet Hyvät Vs. Pahat peliin, saattaa olla, että pelaamme samaa peliä, tosin eri puolilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”