Vampire Counts vastaan High elves!
-
Karvahurtta
Vampire Counts vastaan High elves!
Vastaan tulee luultavasti haltioiden ritareita hevosineen, taikureita ja ehkä great swordeja. Minulla on kaksi necromanceria, wraith, luurankoja, zombeja ja lepakoita. Sovimme, että minä otan kaikkeni (eli nuo) ja se vihulaiseni sitten saman verran pisteissä.
Auttakaa minua taktiikan kanssa. Minä olen aina ottanut taikurilleni Wrists of Black Gold tjn, koska haltijat heittelevät missileitä paljon. Mitä siitä eteenpäin?
Auttakaa minua taktiikan kanssa. Minä olen aina ottanut taikurilleni Wrists of Black Gold tjn, koska haltijat heittelevät missileitä paljon. Mitä siitä eteenpäin?
-
Skrixqueek
Toisaalta, jos otat paljon magiaa ja massaa, niin sinulla on mahdollisuus sitoa shelmit johonkin 25-40 kokoiseen lurkki/zombiblokkiin, jonka jälkeen isket jotain sivustaan. Et sinä niillä 15 lurkilla kahta vuoroa kestä, koska helffejen ratsuväki on aikas nopeasti lähärissä. Ei niin paljoa pidä luottaa tuohon määrään maageja, varsinkaan helffejä vastaan.killer elf kirjoitti:Ei sillä ylivoimalla aina pärjää, mielummin kovaa iskeviä yksiköitä enemmän ja magiaa jolla summonoit sen massan jälkeenpäin.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Ääh shelmit mitään charketa,eikös ne ole yhtä nopeita kuin counttien nightmaret?taitava kenraali liikkuu nihdeillä siten että saa chargenRascal91 kirjoitti:
sori mutta shelmit pääsee aina chargettaa ja sitten niillä onkin s5 joten knightiti kin kyllä lähtee. ja kärry tekee ihmeitä noille grave guardeille Hymy
Killer elf kirjoitti
Kärry menee palasiksi. Ja nihtejä ei suositella jättämään shelmien chargen alle![]()
ja helffit sarkaa vain jos onnistuvat fear testissä...
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Shelmit chargeavat kyllä, jos olet ottanut nightmareillesi bardingin, ellei vihu tee virhearviota ja tee failed chargea, ja silloinkin shelmit lähtevät livohkaan kun yrität rynnäköidä niihin. Ja helffien LD:llä pitäisi kyllä nuo fear testit onnistua. (ei nyt aina, mutta shelmeillä ld on 8-10 riippuen kenraalin läheisyydestä).
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
- Eltharrion
Dance on ikävä, myönnetään. ja helffipelaajana joka ottelee useimmiten VC tä vastaan voin kertoa että jos countilla käy huono tuuri niin sitten on hiukan huono.. ilman tansseja ei päästä mihinkään edes nihduilla..
mutta jos muu ei auta niin kirja maagille kouraan ja sillä saadaan ihmeitä aikaan.. mukaan vielä pikkujoukko skelettoneja joihin sitten lopuksi nostetaan aina hiukan lisää nostatus ykkösellä ja johon turvataan joku nekroista.. suojaa loitsuilta..
ja sitten tuo black radiant tai jokin on hyödyllinen, koska se tuo lisää casting ja dispel noppia vaikka vastustajalta.. vai olenko väärässä?
mutta jos muu ei auta niin kirja maagille kouraan ja sillä saadaan ihmeitä aikaan.. mukaan vielä pikkujoukko skelettoneja joihin sitten lopuksi nostetaan aina hiukan lisää nostatus ykkösellä ja johon turvataan joku nekroista.. suojaa loitsuilta..
ja sitten tuo black radiant tai jokin on hyödyllinen, koska se tuo lisää casting ja dispel noppia vaikka vastustajalta.. vai olenko väärässä?
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom