makkarafolio kirjoitti:Tunnut ajattelevan vain taulukoiden kautta, etkä käytä lainkaan omaa oikeantajua.
Haluan omaan pelityyliini ja armeijamakuuni soveltuvan joukon. Jos sellainen kielletään, niin joudun hakemaan sen toisilla tavoilla. Omasta mielestäni minulla on oikeus pelata armeijalla, josta pidän.
makkarafolio kirjoitti:Tuollaiset "Theme? Just fuck it." -kommentit kuvaa ajatuksiasi. Ei herätä kunnioitusta tai mielenkiintoa kommentoida.
makkarafolio kirjoitti:Kolmanneksiviimeinen lista, tälläisiä älyttömyyksiä vastaan torjuntaelimistöni on kouliintunut oksentamaan.
Tuon listan johon sen kommentin laitoin oli tarkoitus saada ihmiset kommentoimaan (=minä siis pyrin provosoimaan) listoja. Et sinä kai oikeasti luullut, että pelaisin tuollaisella listalla? En itsekään haluaisi nähdä tuollaista.
makkarafolio kirjoitti:Ainoa järki, se ruuti, on tässä tuo Lista 1. Muut voisit puolestani vaikka poistaa. Siinä on paljonkin ihailtavaa. Se on simppeli ja teemaltaan oivaltava.
Olinkin tulossa jo viime fanaticciin samantyylisellä listalla, mutta se sitten kaatui figujen puutteeseen. Nyt tuossa listassa potkii se, että Gwaihir on uusilla säännöillä pelin pahinta roskaa ja samalla minulta evättiin kaikki muut kuin minakset perusjoukoista. Jos se nyt sanotaan, niin 30 minasta on juuri sellainen lista, jollaisella vihaisin pelata. Jos mukaan saisi edes rohanilaisia ilman sitä kempeleen kapua, niin homma paranisi selvästi, eikä se Gwaihirin kökköys häiritsi niin paljon.
makkarafolio kirjoitti:En ottaisi siitä mitään pois, mutta en toisaalta lähtisi tuolla voittoja tavoittelemaan, mutta ei se olekaan tässä pelissä se juttu jos on noin kokeilullinen armeija.
LotR-turnauksia on sen verran harvassa, ettei sinne nyt mitään täydellisiä hupilistojakaan jaksa viedä, jos niillä ei ole edes kiva pelata. Olen FotR-ajasta pelanneena jo hyvin selvästi hahmottanut, että millä tykkään pelata.
Captain Boromirin hyvikset:
- - puolet pisteistä sankareihin
- 10 eliittiä, joko ratsuväkeä tai korkean F:n omaavia joukkoja
- 10 eliittiä, kova strenght tai blades of the dead
- 10 keihästä
- defence mahdollisimman korkea kaikilla
- ukkoja ~30
- jouset roskikseen
Siinä se sitten onkin. En minä toki ajattele tuollaista kaavaa päässäni, vaan listoistani aina tulee tuollaisia. Uhmaan teemaa, jos saan sillä pelaamisesta kivaa. (onhan se teemakin toki tärkeä)
Olisihan myös mahdollista yrittää tyytyä pelkkiin Minas Tirithin joukkoihin, mutta siellä ei ole mitään millä haluaisin pelata, muuta kuin sankarit. Voisinhan minä tehdä sen samoojat keihäillä ja lähteen vartijat kilvillä -horden, mutta vaikka se olisi kuinka tehokas, niin vihaisin pelata sillä.
makkarafolio kirjoitti:Viimeinen lista, Gandalf ja Minas Tirithin sotilaat, saatika ritarit eivät tietääkseni olleet Pelennorin kentillä. Toisiksiviimeinen lista, Gandalfkin on yksi epäkohta, mutta myös kääpiöt, sillä kääpiöiden muutossa Kimaltavilleluolille kesti paljon enemmän, kuin Gandalfin seilaamisessa Keski-maasta.
Gandalf on lempihahmoni pelata, joten nyt kun se siirrettiin ihan järkeväksi ottaa turnaukseen, niin pyrin saamaan sen peliin. En kuitenkaan haluaisi luopua koko muun armeijan minulle tyypillisestä luonteesta yhden hahmon takia.
Itse asiassa suunnittelen nyt seuraavaksi Gondor-Rohan -liittouman Gandalfilla. Odottakaa hetki.
//Äh, tässä kestääkin hieman enemmän kuin luulin. Pakkohero-sääntö tarkoittaa, että minulla pitää olla gandalfin lisäksi myös hero lääneistä ja rohanilta. Kempele.