Gondoria
Gondoria
Boromir, Captain of the White Tower 180pts
-shield
Aragorn 180pts
-armour
9 Ranger of Gondor 81pts
-spears
7 Fountain Guard 77pts
-shields
7 Minas tirith warrior 56pts
-shields
4 Minas tirith warrior 36pts
-spears
-shields
Yht. 610
Models 29
Might 9+1
Will 6
-shield
Aragorn 180pts
-armour
9 Ranger of Gondor 81pts
-spears
7 Fountain Guard 77pts
-shields
7 Minas tirith warrior 56pts
-shields
4 Minas tirith warrior 36pts
-spears
-shields
Yht. 610
Models 29
Might 9+1
Will 6
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
- makkarafolio
Varmaan mukava lista pelata, mutta ei mukava pelata vastaan. En epäile listan teemaisuutta, mutta selvennä missä ja mihin aikaan Aragorn ja Boromir taistelisivat? Selvitä myös noiden rankkureiden ja lähteenvartioiden yhteys, sillä niiden rivistö näyttää irstaalta.
Toisaalta arvostan, että et ottanut Rankkureiden ja lähteenvartioiden lisäksi vielä ritareita.
Toisaalta arvostan, että et ottanut Rankkureiden ja lähteenvartioiden lisäksi vielä ritareita.
- makkarafolio
AAaaaaaaaaaaaa...Tankki kirjoitti:Teema on otettu suoraan Garothin uudesta sääntö pohjasta.
Olenko minä ainoa, joka haluaa armeijoiden saavan teemansa vaikka kirjasta? tai elokuvasta? Jos joku yrittää ohjailla armeijoita vähän fluffillisempaan suuntaan, takerrutaan kaksin käsin kaikkiin porsaanreikiin ja perustetaan armeijoita vain niiden päälle.
Miksette mieti listojanne niinkuin ennenvanhaan? Teeman kautta.
Noh, minä ainakin otan teemani aina kirjasta. Tosin, eipä uusi listani kommenttia ole erityisemmin saanut, mutta kuitenkin.Makkarafolio kirjoitti:Olenko minä ainoa, joka haluaa armeijoiden saavan teemansa vaikka kirjasta? tai elokuvasta? Jos joku yrittää ohjailla armeijoita vähän fluffillisempaan suuntaan, takerrutaan kaksin käsin kaikkiin porsaanreikiin ja perustetaan armeijoita vain niiden päälle.
Mitähän listasta sanoisi? 2 tappokonetta, jonkun verran eliittiä ja vähän massaa. Kova lista.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Tiedät ettei täällä ole ketään.