"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka maalata skavenien iho?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
RaGe

Kuinka maalata skavenien iho?

Viesti Kirjoittaja RaGe »

Olen tässä miettinyt jo jonkin aikaa, että miten maalata skavenien iho?
En oo keksiny millä värillä kannattais. Jollain ruskeella vai ihan jotain dwarf fleshiä tai jotain sellasta? Harmillista minulle, ku ei voi maalata, ellei joku auta.
Innocence proves NOTHING...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Olen käyttänyt dwarf fleshiä ja bronzed fleshiä. Kokeilin kerran "tummaihoista" jonka ihon maalasin Scorched brownilla ja lopputulos näytti ihan hyvältä. Mutta perinteinen tapa on noilla ihonväreillä.
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Musta pohjamaali sitten maalaat kaikki iho kohdat dark fleshillä ja sen päälle drybrushaden Dwarf fleshillä tai Elf fleshillä
Viimeksi muokannut Skaven Lord, Ma 23.12.2002 01:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Behold the glory of my vermin horde
MrLax

Viesti Kirjoittaja MrLax »

siis iho, ei turkki..? ensin mustan undercoatin päälle drybrushina vermin brown, sen päälle drybrushina pallid flesh..
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft
c0mmy

Iho

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Älä ihmeessä käytä siihen mitään drybrushia..
Skaven Lord

Skleetnik kirjoitti:siis iho, ei turkki..? ensin mustan undercoatin päälle drybrushina vermin brown, sen päälle drybrushina pallid flesh..
Muuten hyvä mut mun mielestä vermin brown on liian vaalee skaveneille paitsi slaveille
makebou

Viesti Kirjoittaja makebou »

iho dark fleshiä ja hailaittaat dwarf fleshil ja turkki valkonen pohjaväri ja päälle flesh wash sit voit viel draibrushaa sen jollai vaaleen ruskeel
Faalag

Viesti Kirjoittaja Faalag »

no mun mielestä eavy metallit on elf fleshillä maalattu
"Can you hear the Wrath of Tempos?"
Skaven Lord

Faalag kirjoitti:no mun mielestä eavy metallit on elf fleshillä maalattu
Olet oikeassa
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

Kauneus ON katsojan silmissä. Dwarf Flesh on kammottava väri skavenien iholle.. elf flesshiä käyttäisin.. ehkä musta pohjamaali koko ukkoon ja kevyesti vedellä lantrattu bestial brown pohjalle ja elf flesshi
päälle.. washeja en ite suosittele..

jos haluat tummempaa ni kokeile vaikka scorched brown ja hiukan vaaleennettu dark flesh comboo.
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Ite käytän elffleshiä. :roll:
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Drgon

,.,

Viesti Kirjoittaja Drgon »

No minäpä maalaan rottani näin:
Chaos black spary, bubonic brown ja sitten lopuks elf fleshi
lopputulos on suunnilleen tämmöinen
http://www.pbase.com/image/11933611
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Minä maalaan näin:
Pohjamaaliksi Chaos black.
Kuivaharjaus Scorched brownilla.
Toinen kuivaharjaus Snakebite leatherilla.
Iho Bronzed fleshin ja Snakebite leatherin sekotuksella.
Ihan pelikelpoisia tulee tuolla kaavalla.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Löysin GW:n sivulta miten maalataan Skaven warrioreita. Kai tossa kerrotaan miten se iho on maalattu.

http://www.games-workshop.com/hobby/pai ... skaven.htm
Skaven Lord

Malboro kirjoitti:Löysin GW:n sivulta miten maalataan Skaven warrioreita. Kai tossa kerrotaan miten se iho on maalattu.

Huom. tuo o GW:n poikien maalaama et tollasta jälkee ei ihan alottelijat saa aikaan
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Skaven Lord kirjoitti:
Malboro kirjoitti:Löysin GW:n sivulta miten maalataan Skaven warrioreita. Kai tossa kerrotaan miten se iho on maalattu.

Huom. tuo o GW:n poikien maalaama et tollasta jälkee ei ihan alottelijat saa aikaan
No kyllä tasan saa. Tuo on vielä vaihe vaiheelta selitetty eikä edes mitään eavy metal maalausta vaan ihan aloittelijoille tarkoitettu maalausopas.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

hmmm... olen muutaman kaverin ukon maalannut ja erittäin hienon saa kun maalaa ensin ihon kokonaan snakebitellä, sitten viskaa veteen sekotettua Bestialia (yksi osa maalia ja kolme osaa vettä) ja sitten loppusilaus buboniccia päälle... tosi siisti!

Toisaalta olen aina (mutta en ole vielä :cry: ) halunnut maalata samanlaisen skavenin kuin armybookissa eli valkoisen päälle jotain inkkiä... sellainen punertava sävy.. oliko Chestnut? Vain megasiisti!
niih.
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

KääpiöKuningas kirjoitti:hmmm... olen muutaman kaverin ukon maalannut ja erittäin hienon saa kun maalaa ensin ihon kokonaan snakebitellä, sitten viskaa veteen sekotettua Bestialia (yksi osa maalia ja kolme osaa vettä) ja sitten loppusilaus buboniccia päälle... tosi siisti!

Toisaalta olen aina (mutta en ole vielä :cry: ) halunnut maalata samanlaisen skavenin kuin armybookissa eli valkoisen päälle jotain inkkiä... sellainen punertava sävy.. oliko Chestnut? Vain megasiisti!
se oli flesh wash, todella tyylikäs kylläkin ja helppo tehdä. Jos nyt alottasin skaveneilla niin maalaisin niin kaikki skavenini. Enpä enää tässä vaiheessa kun 150 skavenii maalattuna taida jaksaa.
1+1=10
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”