Anteeksi että kesti, ei vaan ollut aikaa.
Käänökset:
Lähettelijä: Delifer
Kaataja: Bolter
Myrskykaataja: Storm bolter.
Sicarius upotti voimamiekkansa nurglen soturin rinta panssarista läpi, huomaten samalla että hänen päänsä ohi humahti sulattaja aseen säde. Kammeten miekkansa irti kuolleesta kerettiläisestä hän kaantyi katsomaan mihin se oli ammuttu: suureen, jääkäri ryhmän kaatamiseen keskittyneen lähettilelijään.
Sicarius lähti juoksemaan sivulle, pois päin kaaoksen tukijoiden valtavasta apurista, eikä olluyt sattumaa että dreadnoughtit olivat samassa suunnassa...
Mutta hänen matkansa keskeytti yksi paatuneista avaruus jääkäreistä, tietämättä kohdanneensa kuolemansa, kaatuen heti maahan johtuen suuresta päässään olevasta aukosta.
''Veli Themlagar!'' komentaja huusi ennen kuin oli edes perillä,
''Missä toverisi on?'' ''Täällä, tuhoamassa perivihollistaan, lähettelijää!'' kuului Sicariuksen takaa jymisevä ääni.
Sicariuksen kääntymisen keskeytti näky, mistä hän ei pitänyt: kaaoksen loitsija. Sicariur älysi että se olisi tuhottva ennemin kuin se ehtisi kääntyä nurglen keskittymäksi, valtavaksi mädänyväksi demoniksi.
Sicarius nosti kaatajaansa mutta loitsijan sauva esti sen, tiputtaen samalla hänen kaatajansa. ''Älkää uhatko nurglea, kaaoksen kiintopisteen tautien palvojia!!!'' Tuo huuto sai sicariuksen raivon valtaan, tämä ärjäisi, nosti miekkaansa yrittäen upottaa sitä loitsijan päähän, mistä olisi jäänyt jälkeen vain muutama pala. Siitä huolimatta kerettiläinen pysti iskemään hänen iskunsa sivuun salaman-nopealla sauvan lyönnillä, jota seurasi psyykinen laukaus mikä lennätti Komentaja Sicariuksen maahan, aivan myrskykaatajansa viereen.
Loitsija aloitti pitkän loitsun, jonka ääni koveni entisestään, lopulta päättyen huutoon, mutta se ei johtunut loitsun mahdista, vaan myrskykaatajan laukauksista. Sicarius vaihtoi kyynisesti hymyillen uuden lippaan höyryäään kaatajaansa.
Hän nousi juuri ylös, mutta joutui syöksymään uudestaan maahan suuren lähettelijän ruhonkaatuessaan siihen, missä Sicarius oli juuri maannut, laserkanuunan laukauksista yläpinta höyryävänä.
Laukaukset eivät voineet tulla dreadnought mallin laserkanuunsta, vaan isommasta. Mutta mistä? Vastaus löytyi siihen metsästäjä luokan tankin höyryävistä kaksoisliitetyistä laserkanuunoista, ja sen takana olevista selvästi Macraggen laivaston kuljetus alusten avaruus jääkärien joukosta jonka alus oli tippunut nurglen ja keisarillisten välisessä avaruustaistossa.
Sicarius käänsi katseensa vielä kerran metsään perääntyvistä kaaoksen avaruusjääkärien joukkoon, ennen kuin kysyi mistä nämä jääkärit olivat tulleet......
(Hups... Otsikkoon tullut virheon nyt korjattu. Tämä on 2 osa, tuli vain kirjoitus virhe.)
Demonien kuoleman lauma. 0sa 2.
-
BioHazard
Demonien kuoleman lauma. 0sa 2.
Viimeksi muokannut BioHazard, Ke 07.12.2005 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Missasinko osan kaksi?
Nojoo. Onhan tätä tässäkin.
Asiaa sinulla tuntuu olevan. Esität sen kuitenkin lyhyissä pätkissä ja epäselvällä kielellä. Kannattaisi ehkä maksimoida dialogin määrä, niin pikku kielivirheet eivät häiritsisi niin paljoa. Toinen vaihtoehto on oikolukea tekstiä (joko tekstinkäsittelyohjelmalla tai itse keskittymällä). Voit tietysti aina luetuttaa tekstiä jollain toisella ennen postaamista. Näin saat lähetettyä mahdollisimman virheettömän tarinan, eikä kenenkään tarvitse enää valittaa näistä asioista.
Mikä on lähettelijä? Entäs kaataja / myrskynkaataja? Luultavasti jotain suomennoksia. Ne eivät kuitenkaan minulle avautuneet. Silti suomennokset ovat parempia kuin englanninkielisten nimien tunkeminen suomenkieliseen tekstiin.
Ja lopetit cliffhangeriin niinkuin aina pitääkin.
Nojoo. Onhan tätä tässäkin.
Asiaa sinulla tuntuu olevan. Esität sen kuitenkin lyhyissä pätkissä ja epäselvällä kielellä. Kannattaisi ehkä maksimoida dialogin määrä, niin pikku kielivirheet eivät häiritsisi niin paljoa. Toinen vaihtoehto on oikolukea tekstiä (joko tekstinkäsittelyohjelmalla tai itse keskittymällä). Voit tietysti aina luetuttaa tekstiä jollain toisella ennen postaamista. Näin saat lähetettyä mahdollisimman virheettömän tarinan, eikä kenenkään tarvitse enää valittaa näistä asioista.
Mikä on lähettelijä? Entäs kaataja / myrskynkaataja? Luultavasti jotain suomennoksia. Ne eivät kuitenkaan minulle avautuneet. Silti suomennokset ovat parempia kuin englanninkielisten nimien tunkeminen suomenkieliseen tekstiin.
Ja lopetit cliffhangeriin niinkuin aina pitääkin.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Olenko ollut sokea vai tämän pitäisi olla se kakkonen?
Teksti on virheiden pesä verrattuna muihin, mutta ei ne paljoa haittaa kun tietää silti mistä on kyse. Lyhyys se on joka haittaa eniten, yritä tehdä pitempiä eikä tälläisiä nopeasti luettu osia.
Yritä tehdä se kolmonen (jos tämä on se kakkonen) nopeammin.
Itse ainakin olen melkein unohtanut mitä on tapahtunut kun on lueskellut muita.
Teksti on virheiden pesä verrattuna muihin, mutta ei ne paljoa haittaa kun tietää silti mistä on kyse. Lyhyys se on joka haittaa eniten, yritä tehdä pitempiä eikä tälläisiä nopeasti luettu osia.
Yritä tehdä se kolmonen (jos tämä on se kakkonen) nopeammin.
Itse ainakin olen melkein unohtanut mitä on tapahtunut kun on lueskellut muita.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja