Orc Big Boss
Orc Big Boss
"Do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with Superman and die like a champion ye hey!"
-
Mr. Tabasco
-
Mr. Tabasco
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ei paitsi sen borc big boss joka on grimgori itse.Mr. Tabasco kirjoitti:Myydäänkö se Big Bossi muka jossakin?King lizard kirjoitti:No vaikka se nykyinenkin näyttää idiootilta.... Pienellä vaivalla saa konfattua hienon orc warriors paketista ja orc boss on wywernistä ja black orceista... Vielä helpommin TODELLA pienellä vaivalla grimgor ironhidesta.
Itse figu ei ole hieno, mutta ei missään tapauksessa rumakaan.
Miekasta tykkäsin, ei ole sellainen perus mettallin värinen. Kyllä tuolla pelata kehtaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Noh, hmm kyllä mä tykkäsin. Ei toi figu ruma mielestäni ole. Maalaus hyvää perusluokkaa ja beissi tehty kunnolla. Propsit sinne!
Itse en pidä Grimgorin figusta. Ennemmin sitten vaikka ostaisin sen Borgutin. Oman bossini tein Rugludin kehosta ja heitin pääksi yhden 40K-örkkien päistä. Mutta kelpaahan tuokin.
Itse en pidä Grimgorin figusta. Ennemmin sitten vaikka ostaisin sen Borgutin. Oman bossini tein Rugludin kehosta ja heitin pääksi yhden 40K-örkkien päistä. Mutta kelpaahan tuokin.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
- Synnin niittäjä
- Viesti: