"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

pikkuisistä skinkeistä järeämpiin aseisiin.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Ikarus

pikkuisistä skinkeistä järeämpiin aseisiin.

Viesti Kirjoittaja Ikarus »

No heipä hei vaan kaikille.

Alkuselostus:

Olen pelannut nyt liskoilla melkeinpä vuoden verran. Pelasin skinkkihordella, joka osoittautui varsin toimivaksi. Viimeisen vuoden aikana voitin kyseisellä armeijalla 95% peleistä. Tämä ei harmittanut minua, lähinnä vain kanssapelaajia. Noh, viimeaikoina olen ajatellut vaihtaa pelityyliä sekä armeijaa. Että pääsisin häviämään joskus ( niin, ihan kuin minä voisin hävitä )
, ja etten juurtuisi kokonaan skinkkien pelityyppiin. Avasin pyhän liskokirjan ja kyhäsin jotain kasaan. Ja nyt teille koituu pieni aivoriihi ja minun valistus.
Onko seuraavassa listassa mitään mieltä? Siis tarkoitan, että onko se edes sellainen basic-hyvä tuollaiseksi listaksi?

Big bad liskos strike bäkkendaal:

Characters:

Saurus Oldblood [323 pojoo]
- light armor, shield
- Blessing of ratsastus ja Old Ones
- Kylmä yksi ( Cold one )
- Glyph Necklace ( 5+ ward save), Venom of the firefly frog (poisoned attackit), Scimitar of the sun resplendent (+2 attackia)

Skinkki prösti 150p
- 2 levu
- 2 rullaa

Skinkki prösti 125p
- 2 levu
- yksi voimakivi (power stone)

Scar-Veteran 111p
- light armor, great weapon
- jagulaaripöksyt ( movement 9")

CoreUnits:

Saurus Warriors 15kpl, 210p
- full command
Saurus Warriors 15kpl 180p
Jungle Swarmeja 3kpl 180p
Skinkkejä (<3<3) 40kpl 240p

Special Units:

Saurus Cavalry (ihan huvikseen kokkeilen) 5kpl, 175p
Roskakorit (Kroxigors) 3kpl, 174p

Rare units:

Salamander hunting pack 65p
Salamander hunting pack 65p

models: 87
Power dice: 6
Dispel: 4

Eikös tää oo aika generic-meininkiä? Vai mitä ootte mieltä?
Hyvät joulunodotukset vain kaikille!
Ja kiitos jo nyt.

[EDIT] joo tsorkke, unohdin kertoa: Pelit ovat 2k-pelejä aina. Kaikki voin vaihtaa. Mielipiteitä lähinnä halusin tietää. Lisäsin myös loppuun pisteet, poolit ja modelit
Häviäminen on miesten laji
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Salamanteriryhmät joko yhdistäisin tai yrittäisin suurentaa maksimikokoon jolloin niitä kai voisi kutsua juustoksi. Vaiha tuo kaulakoru quezlin kaulakoruun. Sillä on nyt 1+ arm save, ja sitten kun joku S5 tyyppi iskee niin se muuttuu 3+, mutta saat vielä wardin. Minusta se on paljon parempi idea. Sitäpaitsi 4, 5 tai 6 saamiseen D6 nopalla on 50% mahdollisuus. Antaisin molemmille heroille pari spawningia. Vaikkapa sotek ja quetzl, kestäisi kauemmin ja iskisivät enemmän. Vanhaverellä olisi sitten 8A kun chargee ja kun se on kylmiön selässä niin siihen on ihan kivat mahdollisuudet. Sitten vielä kylmiö antaa pari iskua niin siinä on kunnon lordi.
Kai nuo skinkit on 10 skinkin ryhmissä? Noin isoa ryhmää kun et saa ja se olisi aika typerääkin, vaikka 80 bpipen ammusta yhdestä ryhmästä tuhoaisi ryhmiä kerralla.
Yrittäisit saada lentoliskoja tai scoutteja kentälle tuhoamaan sotakoneet, maagit ja hidastamaan. Ehkä jos pudottaisit yhden swarmin tai 10 skinnkiä, tekisit yhdestä ryhmästä scouttaavan ja sitten antaisit heroille quetzilin ja toiselle sotekin.
Tuota voimakiveä itse en ehkä antaisi, yrittäisit vaikka repiä pisteitä jostakin 8 lisää että saisit diademin.
Lentoliskot jos haluaisit voisi pudottaa vaikka swarmin (jos pudotit 10 skinkkiä scouttiin ja spawningeihin), lipun ja championin sauruksista ja 2 saurusta. Sitten saisit pisteet 3 lentoliskoon, diademiin ja jos jää niin lihottaisit skinkkiuniitteja.

Juu en ole kauhean hyvä listojen parantaja ja nämä kaikki on IMO. Itse luultavasti tekisin noin.
No pain no gain.
Ikarus

Viesti Kirjoittaja Ikarus »

juu kiitos paljon tästä. Selvensi aika lailla.
Kyllä juu, skinkit ovat 10 ryhmissä. Omasta mielestä olisi aika typerää pitää 40 samassa .p mutta jees, tänks pänks. Yritän tehdä asialle jotain.
Häviäminen on miesten laji
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”