Pakko taas pitkästä aikaa saastuttaa mieliänne epämääräisillä listoillani.
Tällä kertaa lähtee BoC taas käyntiin:
Hero
Wargor Snowflake, The Guardian of Winter Orb 188
-Great Weapon
-Heavy armour
-Tzeentch
-Power familliar
Magiaa ym. kivaa yhdessä paketissa. Kuin lätta, saat maun ja keveyden. Hintaakin on molemmilla ihan niin vain pirskatisti. Nimi on niin ylväs, ettette uskokkaan.
Core
Sudden Blizzard 75
-5xGors; additional handweapon; foe render
-5xUngors
Yllätyshöökijät. Pakkohan sellaisiakin olla.
Avalanche 131
-8xGors; additional handweapon; musician; standard
-10xUngors
Isompi herdi. Sankarin kanssa juostaan ovelasti vihuja tappamaan.
Wheels of Ice 85
Tuskgor Chariot
Tekee tihutöitänsä siellä mihin ehtii.
Chilling Howl30
5xWarhounds of Chaos
Chillailevat missä sattuu
Special
Hooves of Snow 102
5xCentigor
-Shield
-Musician
Hevosjalkaväkeä. Toimivathan he.
Rare
Snowman[1] 75
-Tzeentch
Snowman[2] 75
-Tzeentch
Nämähän ovat ihan parhaita.
Yht:741
No antaa tulla, kyllä minä kestän.
Keksi sille, joka ensimmäiseksi keksii armeijan teeman.
BoC [750]
- Viiksivallu
Teemasi on jäinen tzeench, joten keksi tänne. Ungoreilta kilpi pois ei se 6+ save usein pelasta saat 19 pistettä käyttöösi. Pówer familiarilla ei tee mitään noin pienessä pelissä. Muuten hyvä lista (henkihtaisesti olen kanssasi samaa mieltä spawneista).
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Oho. Tuo teema yllätti. Vaikka kaaos onkin järjestäytynyt pohjoiseen jään ja lumen keskelle, harvoin sitä jaksetaan warhammerissa yleensäkään muistaa. Ainakin kenraalin nimi sai ihon ihan kananlihalle.
En tiedä mikä siinä vetosi, mutta hienolta kuulosti.
Listasta en pahemmin osaa mitään sanoa, mutta teemasta sen verta, että Tzeentchiä minun oli aika vaikea nähdä lumisen metsän keskellä vartioiden salaperäistä jäistä kivenmurikkaa, joka ihan huokuu demonista magiaa. Kun mietin toisaalta muitakaan jumalia, niin Slaanesh olisi ollut ainut, joka teemaan olisi jotenkin sopinut, muttei oikein sekään. Tzeentchin kun olen tottunut näkemään kirkkaissa pastellisävyissä ja värjättynä kaikkiin sateenkaaren väreihin, niin oli vaikea nähdä mielessäni sirkukseen joutavat maagikot talven ympäröiminä eristäytyneessä tehtävässään. Undivided olisi mielestäni sopinut tähän erinomaisesti, ja loreksi Shadow tai Death vielä mielummin.
Niin no, mitään tuon järkevämpää sanottavaa en osannut keksiä.
Ihan kiva, ei tuossa muuta.
edit\\ Hei, ei löytyisi kuvia näytille figuista? Ainakin lumiukot tahtoisin nähdä, ja tottakai muutkin, jos näitä nyt on edes hankitty/konvertoitu/maalattu/mitä tahansa ensinkään.
Listasta en pahemmin osaa mitään sanoa, mutta teemasta sen verta, että Tzeentchiä minun oli aika vaikea nähdä lumisen metsän keskellä vartioiden salaperäistä jäistä kivenmurikkaa, joka ihan huokuu demonista magiaa. Kun mietin toisaalta muitakaan jumalia, niin Slaanesh olisi ollut ainut, joka teemaan olisi jotenkin sopinut, muttei oikein sekään. Tzeentchin kun olen tottunut näkemään kirkkaissa pastellisävyissä ja värjättynä kaikkiin sateenkaaren väreihin, niin oli vaikea nähdä mielessäni sirkukseen joutavat maagikot talven ympäröiminä eristäytyneessä tehtävässään. Undivided olisi mielestäni sopinut tähän erinomaisesti, ja loreksi Shadow tai Death vielä mielummin.
Niin no, mitään tuon järkevämpää sanottavaa en osannut keksiä.
edit\\ Hei, ei löytyisi kuvia näytille figuista? Ainakin lumiukot tahtoisin nähdä, ja tottakai muutkin, jos näitä nyt on edes hankitty/konvertoitu/maalattu/mitä tahansa ensinkään.
Keksi siis sinulle.Viiksivallu kirjoitti:Ungoreista jotakin. Ja oikea arvaus.
Oho. Tuli kilvet vahingossa tuolta armeijan rakentajasta, kun copy-paste ja nopeat korjailut. No korjaan mokani.
Lumi idea tuli ikkunasta ulos katsoessa. Ja tzeentch on jotenkin vain niin kiva. Aluksi ajattelin undivaa, mutta olisi joutunut hankkia enemmän figuja, ja tzeentchin wargoriin saa mukavasti ängettyä pisteitä, joten ei tarvitse rahaa niin paljoa tuhlata.Rune kirjoitti:Teemasta kaikkea kivaa..
Maltas nyt. Ei vielä ole mitään valmista. Wargor on työn alla, mutta siitä nyt mitenkään kovin erikoinen tule.Rune kirjoitti:Hei, ei löytyisi kuvia näytille figuista?
Lumiukot ajattelin aloittaa kohta, jos jaksaisi alkaa tavaraa niiden tekemiseen hankkia. Mutta lumiukoilta tulevat näyttämään. Ilkeillä ilmeillä
Lupaan kyllä, että ihan sinua varten lähetän valmiita(maalaamattomia, ettei minulle naurettaisi
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles