Mitä tarkoittaa?
Mitä tarkoittaa?
"This ability costs 10 points for a unit and can be applied to any Guard infantry unit" Tarkoittaako tuossa toi unit Ryhmää vai yksittäistä sotilasta?
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
- Stormdaemon
Re: Mitä tarkoittaa?
"Tämä kyky maksaa 10pts per ryhmä ja se voidaan antaa mille tahansa IG jalkaväki ryhmälle"Joskuman kirjoitti:"This ability costs 10 points for a unit and can be applied to any Guard infantry unit"
kapteeni tulee nussimaan pilkut paikalleen jos sen tuntee tarpeelliseksi
-
Kidhidalco
Ei varsinaisesti vaikuta vastauksen sisältöön mutta: unit on yksikkö ei ryhmä. Tosin ryhmä voi olla yksikkö 
selvennys lähinnä siksi ettei sana unit jää mieliin vain ryhmää tarkoittavana, kun se 40k:n säännöissä pääsääntöisesti tarkoittaa juuri yksikköä, sisältäen näin siis esimerkiksi tankkeja. Itse asiassa pitäisi varmaan käyttää sanaa elementti. Ei vain ole kovinkaan suomalaista puhua tukevasta panssari elementistä (armoured support unit) ja kun panssari tuki yksikkökin tarkoittaa aivan muuta...
selvennys lähinnä siksi ettei sana unit jää mieliin vain ryhmää tarkoittavana, kun se 40k:n säännöissä pääsääntöisesti tarkoittaa juuri yksikköä, sisältäen näin siis esimerkiksi tankkeja. Itse asiassa pitäisi varmaan käyttää sanaa elementti. Ei vain ole kovinkaan suomalaista puhua tukevasta panssari elementistä (armoured support unit) ja kun panssari tuki yksikkökin tarkoittaa aivan muuta...
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
Käänsin juuri tuon takia tapaus kohtaisesti, jos olisin kirjoittanut yksikkö en olisi varsinaisesti vastannut kysymykseenKidhidalco kirjoitti:Ei varsinaisesti vaikuta vastauksen sisältöön mutta: unit on yksikkö ei ryhmä. Tosin ryhmä voi olla yksikkö
-
vompovompatti