NightBringererin maalaus
-
CinderShade
NightBringererin maalaus
No jess joulupukki toi nightbringerin kuusen alle,
nyt sitten vain, miten sen maalais?vinkkejä?
ja tota miten sen sias beissiin kunnolla kiinni?piinauksella?mä ajattelen käydä ostamassa pinnausvehkeet ja griiniä, se bringering alaosa on aivan sileä että se ei pysy pelkällä liimalla, vetäiskö beissiin reiän ja bringerin alle reijät, niihin rautalangat jota väännetään koukuiksi beissin alle?
mitä laittaa beissin alle vastapainoksi, bringeri nojaa niin paljon yhdelle laijalle että kaatuu vähän liian helposti.
viimeisenä; Hyvää Joulua kaikille!
nyt sitten vain, miten sen maalais?vinkkejä?
ja tota miten sen sias beissiin kunnolla kiinni?piinauksella?mä ajattelen käydä ostamassa pinnausvehkeet ja griiniä, se bringering alaosa on aivan sileä että se ei pysy pelkällä liimalla, vetäiskö beissiin reiän ja bringerin alle reijät, niihin rautalangat jota väännetään koukuiksi beissin alle?
mitä laittaa beissin alle vastapainoksi, bringeri nojaa niin paljon yhdelle laijalle että kaatuu vähän liian helposti.
viimeisenä; Hyvää Joulua kaikille!
The shadow falls every night,
So does the sun rise every morning...
-
Nightbringer
Pinnaaminen taitaa olla ainoa/paras vaihtoehto. Itse tekisin samalla tavalla kuin ehdotit, eli baseen ja figuun reiät. Basen pohjaan kannattaa liimata jotain metallin paloja, niillä saattaisi pysyä paremmin pystyssä. Nightbringer on tosin aika korkea ja täyttä metallia, joten en kyllä tiedä auttaako tuokaan.
Jos nightbringer ei pysy pystyssä niin sä olet koonnut sen väärin. Vaikka se figu tuntuu hiukan korkealta niin oikeasti se on aika hyvin tasapainossa ja painopiste on lopulta kohtalaisen alhaalla. Mun ei tarvinnut ainakaan kikkailla omani kanssa sen kummemmin.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
CinderShade
no en mäkään mutta aluksi se kippaa, mut ei se näytä enää kaatuvan, tuli vain pirun homma ku mä pinnasin torson jalkoihin, ei osunut *ihan* paikoilleen, mutta mitäs siinä, pikku löntti kriiniä niin se on ihan jees.
onko sulla kuvaa sun nightbringeristä?
onko sulla kuvaa sun nightbringeristä?
The shadow falls every night,
-
CinderShade
-
CinderShade
-
CinderShade
Ja pienten metallin palasten jemmaaminen alustaan auttaa myös. Eikös ruotsissa ole sellaisia pieniä kolikoita, jotain 5 äyrisiä ja muita joilla on hyvä painottaa sitä figua.
ja kannattaa aloittaa jostain tumman sinisestä jos aiot sen sinisksi maalata. Siitä sitten vaa vaalentaa sitä sävyä highliteihin.
ja kannattaa aloittaa jostain tumman sinisestä jos aiot sen sinisksi maalata. Siitä sitten vaa vaalentaa sitä sävyä highliteihin.
Greenstuffia ei voi käyttää pitävien liitosten tekemiseen IMHO. Voi se kyllä tarttua, mutta jatkuva kulutus kyllä irroittaa GS:n. Sen sijaan kun laittaa tipan liimaa ensin kohtaan johon gs:ää laittaa ja sitten siihen kohtaan johon tulee liitoksen toinen pää, pitäisi tuloksena olla pitävä liitos. Muutenkin jos GS:tä skulptaa jotain yksityiskohtaa figun pintaan kandee liimata ensin se gs kiinni siihen pintaan, sillä muuten se yksityiskohta tulee putoamaan.Murhe kirjoitti:Chaos Spawnin kanssa pääsin hyvään lopputulokseen tekemällä baseen kerroksen green stuffilla ja uskoisin sen toimivan myös muidenkin kookkaiden figujen suhteen. Varsinkin, kun figua voi painaa vähän stuffiin kiinni, eikä se edes taida tarvita liimaa.
And they wonder how he dealt with stress so well..