Noniin sitten niihin kuviin.. Elikkä mitäs ootte mieltä?
Edestä

Takaa

Hieman lähempää edestä...

Ja vielä pahoitteluni ja osanottoni hitaiden nettien omistajien puolesta, että laitoin nämä kuvat suoraan tuohon

Joo no tuo suttuisuus ei näytä niin tyhmältä eikä erotu niin selvästi oikeasti ku mitä tuossa kuvassa ja tuo oli muutenkin eka chaos figuni, joten heikko maalaus voi johtua osittain siitäkin. Mutta inkkiä voisi kyllä hieman lisäillä.Joidenkin osien suttuisuus (esim. kilpi) metalliosien puhtaus (polvisuoja) ja turkin kiilto häiritsivät, mutta ihan hieno pelifiguksi. Osittain ehkä siksi että tuo suttuisuus jotenkin sopii siihen. Vinkkaus
Ylipuhtaisiin metalliosiin suosittelisin pientä mustaa inkkausta/washia ja maun mukaan ehkä ruskeaakin. Itse maalasin aluksi kaikki metalliosat vaan hileimaaleilla ja jätin siihen, mutta kun sain täältä neuvoja rupesin käyttämään inkkejä/washeja metalleihin ja jälki parani reilusti!
No minulle se riittääJos kyseessä on khorne, niin punainen viitta ei kyllä riitä.
Polvisuojassa on liikaa pelkkää metallia. Olisit vain maalannut sen niin kuin muutkin metalliosat. Tuollainen musta pohja, jota on korostettu metallilla on kyllä hieno, muttei erityisen khornemainen.
Basen lumi näyttää kyllä enemmänkin homeelta, toisaalta kuva ei ole paras mahdollinen ja sitä paitsi kyllä tuosta lumen jäljitelmästä ekana tulee juuri lumi mieleen.
Ukon viitassa oleva turkis on liian tumma. Lisää korostusta tai se näyttää puulta.

Jaa ysi? No kyllä näköjään helpolla saa hyviä arvosanoja sotussa.warhammer chaos kirjoitti:Mä tykkasin.Ihan hieno:arvosana 9