"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skeleton captain

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mika

Skeleton captain

Viesti Kirjoittaja Mika »

No niin, tämä on taas mun VC armeijaprojektin figuja, mutta syy miksi halusin esitellä tämän erikseen on mainio "lohjennut maali" -efekti jota kokeilin ekaa kertaa tässä napissa. Homman salaisuutena on scotch teippi, sellainen ei täysin kirkas vaan puolihimmeä, jota on liimattu koko kilven päälle ennen figun pohjamaalausta. teippi ei reagoi spraymaaliin mitenkään, ja sauma kilven ja teipin välillä hävisi lähes täysin maalauksen jälkeen. Sitten vaan leikkaa uudella askarteluveitsen terällä teipistä pois pieniä paloja kunnes muoto miellyttää silmää ja lopuksi nostaa teipin reunat irti pinnasta työntämällä arkarteluveitsen terän teipin ja pinnan väliin. Tämä himmeä teippi on hieman paksumpaa ja taipuu, joten se ei painu takaisin pintaa vasten vaan jää koholleen korostaen efektiä. Kannattaa kokeillla, toimii mainiosti isommilla pinnoilla!

Kuva
http://img520.imageshack.us/img520/6057 ... 0045ym.jpg
http://img520.imageshack.us/img520/1148 ... 0102bc.jpg
http://img249.imageshack.us/img249/3782 ... 0080xv.jpg
Castellan

Viesti Kirjoittaja Castellan »

Hieno Skele kapteeni värit sopii hyvin, varsinkin metalli.! K33p go1ng t4th :)

- Imperial Marine
FOR (INSERT LEADERS NAME)!
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Noniin

Itse en ole kovinkaan suuri VC armeija "fani" ja ne mitkä olen nähnyt tuntuvat poikkeuksetta tylsiltä, eivätkä juurikaan miellytä silmää. Melkein rumia.

Toista on tämä sinun maalaamasi/kyhäämäsi poppoo.

Sinun kädenjälkeäsi on vain yksinkertaisesti ilo katsella. Luurangot näyttävät tosissaan maasta nousseilta, mutta erityisen upealta näyttävät nuo varusteet. Mukavan tuhruisia. :) (ei maalausjälki) Tuo teippi tuo mukavan metallipäällysteisen vaikutelman tuohon kilven pintaan ja reikä siinä viestii oivallisesti käytön ja ajan jäljistä. Veitsi jutun voi tuossa muodon hakemisessa korvata repimisellä, koska pvc teippi on ohutta ja venyy hiema ja katketessaan tulee epäsymmetrinen ja röpelöinen pinta. Kannattaa myös kokeella niin... Hyvä tosin noinkin, mutta tiedän repimisen saavan aikaa erilaisia juttuja.

Näin aloittelijana kysyisin reseptiäsi noihin metalleihin ja puu osiin?

Mielestäni ja yhtään väheksymättä: Maailmanluokan suoritus.

Heh, löysin vikaa!!! ;) Alustassa on pienenpieni valujälki... :D Heko heko. Ei mutta parasta mitä olen nähnyt.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

sita samaa mita aina sulta... kerrassaan loistavaa... ei mitaan uber proota, mutta loistavaa...
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Ylihieno...
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Niin no se on Mika laatua...
Eli mielestäni tuo teippikikka toimii varsin hyvin ja loppu figu onkin sitten virheetön ainakin näin aloittelijan silmään (tai ainakin vuoden maalannut henkilö tuntee itsensä aloittelijaksi kun katsoo noita)
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Mistä oot oppinu kaikki nää niksis? :D
Mallareilla on aina tälläsiä scotch-teippi-elämänviisauksia mutta missä ne niitä jakelee?
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Oho, on muuten varsin hyvin onnistunut tuo efekti. Pitääkin pitää mielessä, jos jossain itsekkin tulisi kokeiltua.
Kuinka kestävä ratkaisu tuo teippi on tuossa muuten? Tuli vaan mieleen, että saattaa suht helposti lähteä irti tai repeillä lisää.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

No voi sissus. Nyt en voi enää noita vähäisiä epäkuolleinitakaan katsoakkaan. Kerrassaan loistavaa.

Tuo teippijekku on todella ovelaa. Minäkin haluan tietää, että mistä ihmeestä revit noita temppujasi.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

oikein nerokas temppu. ja upea figu!
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

eikohan tuo teippi-temppu tuossa melko hjuvin pysy.. onhan se sentään liimattu.
ja onko tuon idean plaginointi hyväksyttyä :) onhan se sentaan melko nerokas juttu...
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Jep, näyttää erittäin hyvältä tuo lohjennyt maali -efekti. Näyttää erittäin hienolta ja realistisen oloiselta. Muutenhan nuo GW:n lurkit ovat aika tympeitä. Mut tuo kilpi tosiaan on oikein näppärä, vaikka minuakin hieman mietityttää sen kestäminen käsittelyssä. Hyllynkoriste ukossa ei olisi tietty mitään ongelmaa sen suhteen.

PS. Ja vaikka plagiointi ei olisikaan niin hyväksyttävää, niin tuota pitää kyllä ehdottomasti kokeilla johonkin.
east

Viesti Kirjoittaja east »

Oikeasti hieno ;)
Miten maalaat nuo luut noin laadukkaasti? Kauan kesti koko figun maalaamisessa?
Imperial Marine kirjoitti:K33p go1ng t4th :)
K33p go1ng th4t ;)
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Siinä silmä lepää... Toisinkun mun lurkkeja katsellessa. :)
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Osqillator

Viesti Kirjoittaja Osqillator »

Mikamaisen hieno! Teippi kikkaa pitää minunkin kokeilla... Näyttää aika hienolta. :) Mutta, olen noita lehtiä miettinyt. Miten teet nuo lehdet figujen baseissa?
Heeyee.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Hyvin hieno ja teippi TOIMII. Itse en valitettavasti tule kokeilemaan armeijavalinnaisista syistäni...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

Mikamaista jälkeä, ei kerrassaan mitään valittamista. Maalit ovat paikallaan kerrassaan esimerkillisesti, kilpi on upea.. Tätä ei vain voi moittia. Mika pysyy sydämmessäni Sotun maalariykkösenä \o>
east kirjoitti:K33p go1ng th4t ;)
OT: |<22p g01|\|g 7|-|47 ;)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Nyt on pakko kysyä, että miten saat noi blendisi noi smootheiksi käytätkö ehkä jotain pehmentäviä inkkejä tai jotain?
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Kiitos vaan kaikille kehuista! Juu eli plagioikaa vaan sydämmenne kyllyydestä, eihän näistä nikseistä ole iloa kellekään jos ne pitää vaan omana tietonaan. ;) En mä nyt tiiä onko mulla niin hirveästi kikkakakkosia, foorumeita seuraamalla niitä lähinnä on tullut opittua, tosin tämä on ihan oman nyrjähtäneen mielen tuotoksia.. :D
Näin aloittelijana kysyisin reseptiäsi noihin metalleihin ja puu osiin?
Puuosat on tehty bestial brown + musta pohjalle, siitä korostaen valkoista lisäämällä, myös rotting flesh käy hyvin korostuksiin. Erittäin simpeli kaava. Metallit on tehty chainmailia monta kertaa ohuilla glazeilla varjostaen, ja aina glazetusten välillä taas korostuksia chainmailillä lisäten. Glazeissa lähinnä chestnut, brown, purple ja tietysti musta inkki käytössä. Nykyään vedän myös viime silauksena pari kertaa tamiyan smokea tod. ohuina glazeina pintaan.
Miten maalaat nuo luut noin laadukkaasti? Kauan kesti koko figun maalaamisessa?
Ihan vaan graveyrth earthilla mustan pohjamaalin päälle, ja siitä valkoista lisäten korostellen. Lopuksi siistin luiden välit mustan ja ruskean inkin sekoituksella. Kyllä, en käytä bleached bonea laisinkaan!!! Koko figuun jaa-a ehkä kolmisen tuntia maalaukseen ja rakenteluun 30min.
Miten teet nuo lehdet figujen baseissa?
Salaisuus on syksyisin maahan tippuvat koivunsiemenet liimattuna sellaisenaan baseihin.
Nyt on pakko kysyä, että miten saat noi blendisi noi smootheiksi käytätkö ehkä jotain pehmentäviä inkkejä tai jotain?
Olen aina yrittänyt välttää liiallista välineurheilua, johtuen lähinnä siitä että kun itse aloitin ei ylimääräisiä hilppeitä ollut paljon saatavilla, edes inkkejä, eli olen tottunut tulemaan perustarvikkeilla toimeen. GW:n maalien lisäksi käytän vaan fairyä ja uusimpana ihastuksena tamiyan clear inkkejä. Vallejon glaze mediumia olisi tarkoitus kokeilla kanssa lähitulevaisuudessa.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Hieno on! Ja täytynee kokeilla, itse kun käytän sitä magic teippii viikottain skissailun yhteydessä.

Sääli, että sun mahtava maalausjälki ei auta korjaamaan noitten GWn auttamatta vanhojen lurkkejen ongelmia. Todella loistava scheme, sävyt ja toteutus siitäkin huolimatta.
☠️
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”