Imperial guard + Daemon hunters + Witch hunters
Imperial guard + Daemon hunters + Witch hunters
Keksiikö joku nokkela argumentin, jonka nojalla EN voisi ottaa kahteen imperial guardin elite slottiin witch hunter ja daemon hunter inkvisaattoria?
Armeijassa olisi siis kaksi eri codexista otettua inkvisiittoria? Kahta samasta codexista otettua ei ainakaan saa ottaa sillä allies kiintiö on 0-1 eliteä per codex.
Kiitos jo valmiiksi!
Armeijassa olisi siis kaksi eri codexista otettua inkvisiittoria? Kahta samasta codexista otettua ei ainakaan saa ottaa sillä allies kiintiö on 0-1 eliteä per codex.
Kiitos jo valmiiksi!
En keksi, sillä ainakin DH codexin mukaan se voi liittoutua sellaisenKIN joukon kanssa, jolla on muita liittolaisia, _kunhan_ ne ovat inkvisitiosta.
"Daemonhunters cannot ally with a force that uses any other type of ally with the exception of separate detachmets and units from other Ordos of the Inquisition." Lihavointi ikiomani.
"Daemonhunters cannot ally with a force that uses any other type of ally with the exception of separate detachmets and units from other Ordos of the Inquisition." Lihavointi ikiomani.
ei ihan
Kyseinen Elite 0-1 tarkoittaa, että voit ottaa kokonaisuudessaan ottaa enintään yhden eliitin liittolaiseksi. Täten et voi ottaa kahden eri koodeksin inkvisiittoria, sillä siinä menisi kaksi eliittislottia kokonaisuudesta.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Re: Imperial guard + Daemon hunters + Witch hunters
Jurpo:
Eli tuo 0-1 meinaa todellakin kyseisestä codexista otettavien eliittien määrää. Muttei kuitenkaan sitä, että mun DH codexista saa ottaa yhden eliitin ja jonkun toisen DH codexista toisen
Olen tuossa kuvatun tulkinnan kannalla kyllä vahvasti. Jos DH codexissa lukee että siitä saa ottaa yhden eliitin, niin eihän se nyt meinaa että yhdessä armeijassa ei saa olla kuin yksi eliitti-liittolainen yhteensä mistä vaan armeijastaFrank kirjoitti: Kahta samasta codexista otettua ei ainakaan saa ottaa sillä allies kiintiö on 0-1 eliteä per codex.
Eli tuo 0-1 meinaa todellakin kyseisestä codexista otettavien eliittien määrää. Muttei kuitenkaan sitä, että mun DH codexista saa ottaa yhden eliitin ja jonkun toisen DH codexista toisen