Punaisen maalaaminen
Punaisen maalaaminen
Eli olen tekemässä n.gobolleni punaista päähinettä.. haluasin saada siittä sellaisen tumman punaisen.. mistä väristä blendaaminen kannattaisi aloittaa, että lopputuloksena olisi tummanpunainen päähine?
Hyviä tuloksia olen saanut käyttämällä scab rediä, red gorea, red gore/blood red 1:1 sekoitusta, blood rediä ja blood redin ja jonkun ihonvärin sekoitusta. Noi siis layeroiden hiukan ohennetulla maalilla.
Värien nimet otin ulkomuistista koska en käytä gw:n maaleja mutta noiden sävyjen pitäisi suunnilleen vastata käyttämiäni.
Värien nimet otin ulkomuistista koska en käytä gw:n maaleja mutta noiden sävyjen pitäisi suunnilleen vastata käyttämiäni.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Toinen tapa jota voisit kokeilla on Blood Rediä jota on tummennettu Chaos Blackillä ja johon on sekoitettu tilkka Red Gorea. Red Goressa ja Scab Redissä on violettimainen vivahdus joka ei hirveästi minua mielytä ja olen huomannut että hyvän näköistä tummanpunaista saa yksinkertaisesti sekoittamalla mustaa ja punaista keskenään. Jos vielä Highlightaat hupun reunat puhtaalla Blood Redillä ja blendaat sitä hiukan hupun perusväriin, lopputuloksen pitäisi olla sellainen jota haet.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
Itse tein Mordheim Skaven Sorcererille punasen viitan wetblendaamalla.
Ensimmäiseksi ohensin blood rediä vedellä ja black inkillä,tosin kannattaa varoa ettei laita liikaa sitä inkkiä.Tuloksena on kuiteski hyvä pohjaväri punaselle jos maalaa mustalle pohjamaalille.Tätä sekotusta lähin sitte vaalentamaan lisäämällä blood rediä tasasesti ja tulos oli ihan kohtuu hyvännäkönen...ja jos vaan ois se kamera vielä nii sais niitä kuviaki joskus.
Ensimmäiseksi ohensin blood rediä vedellä ja black inkillä,tosin kannattaa varoa ettei laita liikaa sitä inkkiä.Tuloksena on kuiteski hyvä pohjaväri punaselle jos maalaa mustalle pohjamaalille.Tätä sekotusta lähin sitte vaalentamaan lisäämällä blood rediä tasasesti ja tulos oli ihan kohtuu hyvännäkönen...ja jos vaan ois se kamera vielä nii sais niitä kuviaki joskus.