Slayer
Slayer
Tässä on (taas) se slayer josta parempia kuvia kaivattiin... Tein uuden aiheen koska en osannat muokata vanhaa viestiä.sivulta, sivulta ja edestä
"Do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with Superman and die like a champion ye hey!"
- Rullakuski
Miten tuota ihoa saisi korostettua, kun maalasin tuon ensiksi scorched brownia ja siihen päälle dark fleshia, että pitäisikö dark fleshiin sekoittaa dwarf tai elf fleshiä sitten?Tosi hieno,Joskin iho kaipaa korostusta
"Do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with Superman and die like a champion ye hey!"
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Itse oon kayttäny mun mutantti necruu(ei sais olla rasistinen) vermin brownia vedella minimaalisesti ohennettuna dark fleshin päälleMacaronI kirjoitti:Miten tuota ihoa saisi korostettua, kun maalasin tuon ensiksi scorched brownia ja siihen päälle dark fleshia, että pitäisikö dark fleshiin sekoittaa dwarf tai elf fleshiä sitten?Tosi hieno,Joskin iho kaipaa korostusta
Ks: http://photobucket.com/albums/a67/Xamma ... 170fbf.jpg
muuten aika hjuva väri teeema. näyttää kunnon vanhalt fabulta. Base vois kyllä olla vähä trooppisemman näkönen jos toi tulee etelästä havaijilta.
hyvä 8 / 9
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
-
white dwarf