IG heavy weapon tiimien aseistuksesta.
IG heavy weapon tiimien aseistuksesta.
Eli minkälaista aseistusta suositte IG:n heavy weapon tiimeille? Autocannon on itselläni pyörinyt mielessä, jonkinasteista AT-tehoa mutta samalla myös puree jalkaväkeen. Toisaalta, IG:n jalkaväkikin kykenee niittämään perusmassaa, mutta ei onnistu AT-hommissa. Eli olisiko lascannon sopiva, tappaa tankkeja ja mariineja? Itselläni ei tuota IG-codexia just ole hollilla, että en tiedä aseiden hinnoista, tietysti sekin vaikuttaa asiaan. Arvostan mielipiteitänne hyvä Sotavasaralaiset.
- Half-breed
Jos et ymmärrä ensimmäisellä kertaa jotain sääntöä, niin lue se toisen kerran ajatuksen kanssa ja jos tämä ei toimi, niin ainahan voi kysyä esim englanninopettajilta.Wheez kirjoitti:Eli selittäkääs miten tuo sharpshooter toimii, en ymmärrä mitä siinä oikein sanotaan?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Njooh, yhdeksättä käyn ja enkku kymppi, kyse onkin lähinnä warhammer termistöstä.
"a single re-roll of a shooting to hit roll of 1"
Ja miksi ihmeessä sun tarvii postata jotai tollasta, se ei auta yhtään ketään.
Ja lyön pääni vetoa ettei enkunopettajani osaa selittää minulle mitä tuo tarkoittaa käytännössä.
Ja lyön pääni vetoa ettei enkunopettajani osaa selittää minulle mitä tuo tarkoittaa käytännössä.
Trust is a weakness.
Tuo tarkoittaa sitä, että voit re-rollata ykköset ampuessa. Sana single viittaa siihen, että voit re-rollata ykköset vain kerran.Wheez kirjoitti:Njooh, yhdeksättä käyn ja enkku kymppi, kyse onkin lähinnä warhammer termistöstä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Darkmage7280
Itse en edes käytä kyseisiä ryhmiä. Vihollisen töytyy ampua 6(!) kaartilaista coverista. Ei ole kovin vaikeaa, ja sinne meni AT:ta ja 110pts. Ei hyvä, ei hyvä. Niin tosiaan, mihin ne lascit sitten laittaisi? Itse olen tunkenut normaaleihin inf. ryhmiin. Kyllä ne on jotenkuten toiminut, vaikkei ole kovin hyviä kohteita löytynyt. Mutta juu, aivan samahan se on, ei kaarti ole pakko-voittajan armeija.
Mutta kun ottaa sen avustajan siitä pois, ni hyvin se silti ampuu, että periaatteessa vasta neljäs mies haittaa.Grenade kirjoitti:Itse en edes käytä kyseisiä ryhmiä. Vihollisen töytyy ampua 6(!) kaartilaista coverista. Ei ole kovin vaikeaa, ja sinne meni AT:ta ja 110pts. Ei hyvä, ei hyvä. Niin tosiaan, mihin ne lascit sitten laittaisi? Itse olen tunkenut normaaleihin inf. ryhmiin. Kyllä ne on jotenkuten toiminut, vaikkei ole kovin hyviä kohteita löytynyt. Mutta juu, aivan samahan se on, ei kaarti ole pakko-voittajan armeija.
Trust is a weakness.