"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necron Flayed One

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Vihreä

Necron Flayed One

Viesti Kirjoittaja Vihreä »

Joku #¤&/////#= onnistui pudottamaan 350 euron kamerani lattialle, joten oli pakko käyttää tätä Logitechin romua. Kuva
Elikkäs, ihossa käytin Dwarf/ Elf fleshiä + ohennettua Blood Rediä.
Metallit ovat sitä tavallista chainmail + boltgun metal + drybrushaus mithril silverillä. Parempia kuvia tulossa.
Viimeksi muokannut Vihreä, Ti 17.01.2006 08:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nólimon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nólimon »

Vaikka itse en olekkaan kovin nirso kuvien suhteen niin nyt on todettava että ei saa mitään selkoa näistä kuvista. Ihan oikiasti tuosta ei voi sanoa edes ovatko värit paikoillaan... nooh blood red näyttää ainakin osuneen kynsien kärkeen ja näyttää hyvin epäaidolta jos verta koittaa olla. Sen siitä saa irti ja tuokin on jo aika hyvin mielestäni.

Jos kerta saisit parempia kuvia jo kenties melko piakkoin puheistasi päätlleen niin miksi vaivauduit edes pistämään nämä kuvat tänne...?
Sopor Aeternus
Vihreä

Viesti Kirjoittaja Vihreä »

Nólimon kirjoitti:Vaikka itse en olekkaan kovin nirso kuvien suhteen niin nyt on todettava että ei saa mitään selkoa näistä kuvista. Ihan oikiasti tuosta ei voi sanoa edes ovatko värit paikoillaan... nooh blood red näyttää ainakin osuneen kynsien kärkeen ja näyttää hyvin epäaidolta jos verta koittaa olla. Sen siitä saa irti ja tuokin on jo aika hyvin mielestäni.

Jos kerta saisit parempia kuvia jo kenties melko piakkoin puheistasi päätlleen niin miksi vaivauduit edes pistämään nämä kuvat tänne...?
Juuh, nyt on hieman paremmat.
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Nuo kuvat eivät aukea?
Onko linkki kunnossa?
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

Mulla on sama juttu, koita hoitaa juttu
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Vastaa Viestiin