"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Black Templars 750pts.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Somebody

Black Templars 750pts.

Viesti Kirjoittaja Somebody »

HQ: Emperor’s Champion 90pts.
Vow: Accept any Challenge, no matter the odds 50pts.

Yhteensä:140pts.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Reclusiarch 95pts. Wargear: Jump Pack 20pts.
Holy orbs 10pts.
Artificer armour 20pts.

Yhteensä:154pts.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Troops:
Crusader squad 80pts. Wargear: Lascannon 15pts.
Crusader squad 80pts. Wargear: Plasmacannon 20pts.
Crusader squad 140pts. Wargear: Powe weapon 10pts.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Fast Attack: Assault squad 110pts. Wargear: Power Weapon 10pts.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Voisit laittaa näkyviin kuinka paljon missäkin ryhmässä on niin ei tarvitse alkaa arpomaan.

Tuo wowi on vähän turhna kallis näin pieneen peliin, oikeastaan voisit ottaa koko champan pois ja ottaa lisää crusadereita tuohon tappelu squadiin, niin ja fisti ennemmin kun pwr weapon.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

attor kirjoitti:Voisit laittaa näkyviin kuinka paljon missäkin ryhmässä on niin ei tarvitse alkaa arpomaan.

Tuo wowi on vähän turhna kallis näin pieneen peliin, oikeastaan voisit ottaa koko champan pois ja ottaa lisää crusadereita tuohon tappelu squadiin, niin ja fisti ennemmin kun pwr weapon.
Herkkusieni on pakollinen jo noin suuren pistemäärään.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”