"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suklaakonvehtirasiat

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
amaster

Suklaakonvehtirasiat

Viesti Kirjoittaja amaster »

Itse olen huomannut että esim hauskaamaastoa saa esim. fazerin suklaakonvehtirasioista.

Lunta saa suklaarasiasta (fazer) siitä pehmeästä valkosesta paperi-muovi-mikä-lie-levy-jutusta kun sen kääntää ylösalaisin (fazer-teksti alaspäin).

Kiviä saa kun ottaa sen muovin missä ne konvehdit on, kääntää sen ylösalaisin, maalaa harmaaks ja ehkä leikkaa ne "kivet" erilleen. Voi tulla joittenki mielestä parempi jos rypistää sitä muovia ettei tuu iha sileitä ja suorakulmasia.

Sen loppupahvin voi sitte käyttää vaikka... vaikka, vaikka. No tota jos vaikka keksisit sen ite.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Ihanm kivaltahan tuo tuntuisi kuulostavan. Itse tein joskus liikuteltavan maastonkappaleen (Kaaos-Örkit Kiviläjä) jäätelökakun ympärikäännetyn pohjan päälle. Se on helpohko kuljettaa, hieno ja tarttuu imemällä tasaiseen alustaan. Vaati pienen painamisen tuon imun "käynnistys".
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Paras tapa käyttää ne konvehti rasiat taitaa olla että pistelee konvehdit
poskeensa ja murustelee vähän sinne pohjalle. Sitten heittää sinne joulukortin jossa on joulutoivotukset ja kirjoittaa kortin kääntöpuolelle että "Parempi onni ensi vuonna," muutkin nokkeluudet käyvät.
Käärit sen hauskaan paperiin ja postitat kaverille ensi jouluna.

Helpoiten tuota lunta saa ruokasooda vesi ja liima sekoituksesta, pitäisi tulla aidon näköstä ja on tod. halpaakin.
Ainoa käyttökelpoinen osa tuosta paketista IMO on se pahvi joka kelpaa kattotiilien ja muiden hassuhkojen juttujen rakennustarpeiksi.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”