"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

750pts Templareita

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Synnin niittäjä
Viesti:

750pts Templareita

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Juu, tulin tuossa äsken väsänneeksi listan jolla yritän saada vastustajani vauhtihullut örkit kuriin.
(Kai sisältää sen 3 rukkia joissa W-boss, trukkipoikia ja arpinaamoja, lisäksi odottelisin myrskypoikia ja jonkinmoisen ryhmän kommandoja.)

HQ
-Master of Sanctity (110)
b-pistol, Terminator honour, Holy orb of Antioch (mukava ennen assaulttia)
=136pts

-The Emperor´s Champpion
wov Uphold the honour of the Emperor
=100pts

HQ total= 236pts

Troop
-Crusaider squad
6xIniate with hw & b-pistol
1xIniate with flamer
1xIniate with powerweapon & b-pistol
=144pts

-Crusaider squad
4xIniate with bolter
1xIniate with plasmacannon
=100pts

Troop total=244pts

Heavy support
-Vindicator
=125pts

-Predator annihilator
lascannon sponsorit
=145pts

Heavy support total= 270pts

Army total=750pts
Models=15
Vechiles=2

Joo, näillä örkeille turpaan (toivottavasti :D), Champpa ja kappalainen menee tohon lähitaisteluryhmään, joka on varmasti tosi tehokas (hyviä kokemuksia). (Litanies of hate tehny hyvää jälkee, kun päässy örkkeihin kiinni :D)
Kommenttia sitten...
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Pred. Annihilator on kyllä ihan väärä kone örkkejä vastaan, ota mielummin Destructor. Lisäisin lisäksi tuohon tulituki yksikköösi vielä plasmakiväärin ja poistaisin Vindicaattorin ja ottaisin lisää miehiä peliin. Nyt joukkosi on turhan vähämiehinen ja sinulla on turhan paljon pisteitä kiinni tankeissa, joten pari onnekasta rakettia örkeiltä ja joukkosi ovat saaneet kovia tappioita.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Synnin niittäjä
Viesti:

En kyllä hirveästi odota örkeiltä paljoakaan ammuntaa, vaan ne tulee tasan vuorolla yksi nenän eteen, joten näin saan ainakin (Jos saan aloituksen) osan
örkeistä jalkautettua, rukit pois heti kättelyssä, etteivät niihin juokse pakosalle ja assaulttaa taas seuraavaks.
Vindicator ja "tulitukiryhmä" saa kivasti rällästettyä örkkejä kumoon.
Sit toi minun suosioni kohde, lähisryhmä vetää kyllä mistä tahansa, mitä vastaan tulee, niin läpi. (Yksin vetää yleensä joku 2-3 yksikköä kumoon ja warboss samalla, hitto toi Litanies of hate on sitten kiva :D)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Master Arturion

.

Viesti Kirjoittaja Master Arturion »

Synnin niittäjä kirjoitti:
Heavy support
-Vindicator
=125pts

-Predator annihilator
lascannon sponsorit
=145pts

Heavy support total= 270pts

Army total=750pts
Models=15
Vechiles=2

Joo, näillä örkeille turpaan (toivottavasti :D), Champpa ja kappalainen menee tohon lähitaisteluryhmään, joka on varmasti tosi tehokas (hyviä kokemuksia). (Litanies of hate tehny hyvää jälkee, kun päässy örkkeihin kiinni :D)
Kommenttia sitten...

No, heitetään. Heavy supportit kannattais vaihtaa, koska et varmasti saa noilla kahdella örkkien kaikkia trukkeja hengiltä ja on tiukat paikat kun da vihreä linja etenee omies ihoon. Kokemuksesta voin sanoa että murhaahan siitä tulee. Korvaa pred ja vindicator devastaattoreilla joilla on missileä ja heavy bolttereita, sillä örkkejä kaadetaan. En tiedä oliko tästä mitään hyötyä enää jos olet jo pelannut ennen tätä viestiä... :)
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

BT eivät saa devastoreita. Ja vindi pois, revi jostain pisteitä lantikkaan. Tai rhinoon, joku alus tolla jalkaväki tiimille alle.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

lantikka olis ihan kiva(crusader siis)ampuu niin kovaa että....
anna ampuvan ryhmän tyypille heavy bolter p-cannonin sijaan--->ei kärtsää ja ampuu enemmän...vaikka cannoni onkin blast

lantikassa sitten lähisryhmä

ylimääräisillä pisteillä lisää lähitaistelijoita
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
nakki ukko

Re: 750pts Templareita

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Synnin niittäjä kirjoitti: Champpa ja kappalainen menee tohon lähitaisteluryhmään,
Lue emperors championin alta niin huomaat jotain. Siis niistä sen spessu ruleista.
Every Nakki ukko has a story.
Hän itse

Nakki voi lukea myös sivun 22.
nakki ukko

Missään ei lue että emperors championin saisi liittää ryhmiin. Mitään siitä sivulta 22 löydy.
Hän itse

Lue uudestaan
All may operate independently, joining and leaving units as described in Warhammer 40,000 rules for Characters.
nakki ukko

Oho tuo koskikin vain command squadia. Hupsista no hän itse oli oikeassa. Joo..... Anteeksi häiriö (ja poistuu lavalta nolona).
Synnin niittäjä
Viesti:

nakki ukko kirjoitti:. Hupsista no hän itse oli oikeassa.
Ja minä sitten en ollutkaan oikeassa :D
No joo, pelasin jo yhen pelin ja toimi ihan kivasti, (Lukuunottamatta että heti kättelyssä Vindu ampu 100$ paikasta ohi)
no pelailen tolla vielä hieman lisää, kun saan tarpeeks aikaa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”