"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kertokaas mulle

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Hevari
Viesti:

kertokaas mulle

Viesti Kirjoittaja Hevari »

mää alotin just 40 tonniset imperialit ja haluisin tietää niien historiasta oon ihan pihalla.AUTAKAA
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Siis IG, vai? Lue Codex, siellä on historiasta oikein mukavasti. Kukaan ei varmasti rupea tässä kirjoittamaan koko Kaartin historiaa.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kuuleppas hevari, sotusta löytyy tietoa vaikka muille jakaa ihan vain hakua käyttämällä. Myös muutama pahamaineinen sivu on olemassa, joista löytyy kaikki tietämisen arvoinen ja vähän enemmän. Ja onhan IG-codexkin ihan varteenotettava fluffilähde.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

TOSIN kaartista ei ole aivan samalla mittapuulla yleistä fluffia kuin esim. maroista. Kaarti on aina se taustalla lihamyllyä pyörittävä lihamuuri, joka on vain kasvotonta massaa. Toki vähän maineikkaimmilla rykmenteillä ja osastoilla on omaa fluffia, mutta ei mielestäni samassa mittakaavassa kuin vähän "sankarellisimmillä" armeijoilla.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ei...

Yksi sana: Haku
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Historia”