"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Welffien metsä marssi

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
clutch

Welffien metsä marssi

Viesti Kirjoittaja clutch »

Eli en haulla löytänyt tähän liittyvää topiccia. Pystyykö Wood elffit marssimaan metsässä?
kun normaalisti metsässä ei voi marssia, mutta wood elffit eivät ota movement penalteja metsässä liikkumisesta, niin lasketaanko marssin estyminen movement penaltyksi? Vanhat wood elffit ainakin pystyivät, koska niiden säännöissä sanottiin, että welffit käyttävät metsää open groundina.
Frak!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Saavathan ne.
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Karu kirjoitti:Saavathan ne.
Perustele. Ihme mutu.

Minusta eivät saa. Difiicult terrainia se niille kuitenkin on, vaikkeivat sitä movement penaltya saakaan. Sääntökirja sanoo aika selkeästi että difficult terrainissa ei marssita.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Minä kyllä laskisin marssin eston movement penaltyksi.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
apez

Viesti Kirjoittaja apez »

Mielestäni ne pystyvät.. en muista sääntöä ulkoa, mutta armeijakirjassa se on. Itse kysyn vielä tästä, että voiko ne rynnäköidä metsässä tavallisesti vai kuinka?
Pannukakku

Viesti Kirjoittaja Pannukakku »

Pystyvät marssimaan... tai niin itse ainakin pelaan ja kaikki tuntemani tyypit pelaavat myös näin, ja marssin estohan olisi sitä ''movement penaltyä''. Ja kyllä, WD:n reportit eivät ole kovin luotettavia, mutta siellä ne wild riderit marssivat oikein komeasti metsän läpi.

Toiseen kysymykseen: Ne voivat rynnälöidä metsässä tavallisesti, mutta vain 2'' päähän koska näet metsässä vain 2''.
apez

Viesti Kirjoittaja apez »

Pannukakku kirjoitti: Toiseen kysymykseen: Ne voivat rynnälöidä metsässä tavallisesti, mutta vain 2'' päähän koska näet metsässä vain 2''.
Itse olen sitä mieltä, että tuo on epäloogista.. Mutta näin tehkäämme.
Kiitos minun osaltani varmistuksesta.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Voivathan ne rynnäköidä metsässä tavallisesti olettaen että näkevät vastustajan. 2" metsänäkö rajoittaa näkemistä, mutta kyllä ne skirmaavat takamiehetkin saavat rynnäköidä yli 2" toisin kuin vastauksesta voisi päätellä.
Galleriaan pääsee tästä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”