http://img.photobucket.com/albums/v249/ ... G_9293.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v249/ ... G_9292.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v249/ ... G_9291.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v249/ ... G_9290.jpg
jep, eli haluatte varmaan tietää, miten tuo no tehty? Ostetaan markkinoilta ylihintaan Brasilialaisia vuorikristalleja, tempaistaan romulootast yksi iso pyöreä muoviläpyskä sekä neliskanttiseen putkeen mutkaa tehdessä syntynyt jäännöspala ja särjetän yksi helmiäisellä koristettu kullanvärinen posliinilautanen (iso, hyvin iso)
Vuorikristallit liimataan pystyyn pentagrammin päiksi ja maalataan warppikiveksi sivelemällä dark green inkillä. Toiselle reunalle nostetaan jäännöspala, jonka tukemana posliininsirpaleesta tehdään itse portaali. Maalataan haluamillasi väreillä, ja lisätään pentagrammi kuivasta verestä, mielellään chestnut inkillä tehtynä. Vôila, varttitunnin warppiportaali on syntynyt.
Terve palaute ja (ihastelevat) kommentit ovat tervetulleita.
Maasto: Warppiportaali
- Cannonball
Maasto: Warppiportaali
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Apocalypse
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
auts...
kristallit oli hyvä idea (tosin yksi on vinossa)
mutta tuo portaali... eh... se näyttää ihan... hippien teltalta. miten olisi vaikka sellainen stargate-malli? aika helppo toteuttaa ja ehkä hieman... hillitympi...
ja tuo 'grammi olisi saanut olla tasaisempi. tuo näyttää siltä kuin olisi humalaisten maalaama, ei millän pahalla.
harmaa oli tylsää, koetapa liata sitä ja lisää vaikka naavaa - siitä tulee hyviä kasveja.
kyllä tuosta hyvän saa vielä väännettyä.
kristallit oli hyvä idea (tosin yksi on vinossa)
mutta tuo portaali... eh... se näyttää ihan... hippien teltalta. miten olisi vaikka sellainen stargate-malli? aika helppo toteuttaa ja ehkä hieman... hillitympi...
ja tuo 'grammi olisi saanut olla tasaisempi. tuo näyttää siltä kuin olisi humalaisten maalaama, ei millän pahalla.
harmaa oli tylsää, koetapa liata sitä ja lisää vaikka naavaa - siitä tulee hyviä kasveja.
kyllä tuosta hyvän saa vielä väännettyä.
- Apocalypse
- Cannonball
No ei se kyllä ihan tuon värinen ole, vaan huomattavasti 'keltaisempi'. Se kuva vääristi sen portaalin väriä vähän. Nuo ovat siis kaikkein vähiten väriä vääristävät kuvat, eivätkä ne silti ole kovin tarkkoja. Kumma sinänsä, kun muut värit eivät ole vääristyneet?
Kyllä, warppikivet ovat läpinäkyviä. Kristallit olivat aivan kirkkaita, eikä niille muuta tehty kuin siveltiin sillä dark green inkillä. Täysin läpinäkyvää kamaa siis.
pemtagrammi on tietysti tehty verellä (doh) jota on roiskittu jonk(i/u)n auki villetystä kurkusta ja joka on levinnyt ympäriinsä. Esimerkkinä jos koeta maalata tien keskiviivan paloletkulla ja huikealla maalitankilla, saatko suoraa viivaa? Ai että saat? Ja missäköhän ulottuvuudessa?
Itse portaaliin olen tuon kultaosan maalannut tarkoituksella tuollaiseksi, lähinnä hakenut sellaista *warpin wääntämä*-lookkia. Itse portaaliosaan taas olen kierrellyt tuollaisa hommeleita *energia pyörteilee*-lookkia varten. Tuo hymynaama >.< tuli vahingossa, mutta kun huomasin sen, päätin sen jättää paikalleen toistaiseksi.
Kyllä, warppikivet ovat läpinäkyviä. Kristallit olivat aivan kirkkaita, eikä niille muuta tehty kuin siveltiin sillä dark green inkillä. Täysin läpinäkyvää kamaa siis.
pemtagrammi on tietysti tehty verellä (doh) jota on roiskittu jonk(i/u)n auki villetystä kurkusta ja joka on levinnyt ympäriinsä. Esimerkkinä jos koeta maalata tien keskiviivan paloletkulla ja huikealla maalitankilla, saatko suoraa viivaa? Ai että saat? Ja missäköhän ulottuvuudessa?
Itse portaaliin olen tuon kultaosan maalannut tarkoituksella tuollaiseksi, lähinnä hakenut sellaista *warpin wääntämä*-lookkia. Itse portaaliosaan taas olen kierrellyt tuollaisa hommeleita *energia pyörteilee*-lookkia varten. Tuo hymynaama >.< tuli vahingossa, mutta kun huomasin sen, päätin sen jättää paikalleen toistaiseksi.
Väitä vastaan, olen mestari.