"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maasto: Warppiportaali

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Cannonball

Maasto: Warppiportaali

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

http://img.photobucket.com/albums/v249/ ... G_9293.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v249/ ... G_9292.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v249/ ... G_9291.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v249/ ... G_9290.jpg

jep, eli haluatte varmaan tietää, miten tuo no tehty? Ostetaan markkinoilta ylihintaan Brasilialaisia vuorikristalleja, tempaistaan romulootast yksi iso pyöreä muoviläpyskä sekä neliskanttiseen putkeen mutkaa tehdessä syntynyt jäännöspala ja särjetän yksi helmiäisellä koristettu kullanvärinen posliinilautanen (iso, hyvin iso)

Vuorikristallit liimataan pystyyn pentagrammin päiksi ja maalataan warppikiveksi sivelemällä dark green inkillä. Toiselle reunalle nostetaan jäännöspala, jonka tukemana posliininsirpaleesta tehdään itse portaali. Maalataan haluamillasi väreillä, ja lisätään pentagrammi kuivasta verestä, mielellään chestnut inkillä tehtynä. Vôila, varttitunnin warppiportaali on syntynyt.

Terve palaute ja (ihastelevat) kommentit ovat tervetulleita.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Apocalypse

Viesti Kirjoittaja Apocalypse »

hiiiiiiiieeennooott warp kristallit! en vain pidä tuosta pentagrammista enkä tuosta vaaaleanpunoisesta hökkelistä (kutsun sitä hökkeliksi koska en tiedä mikä se on joten älä luokkaannu). ihan hienoa jälkea =)

P.S näkyykö noista kristalleista läpi???
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

auts...

kristallit oli hyvä idea (tosin yksi on vinossa)

mutta tuo portaali... eh... se näyttää ihan... hippien teltalta. miten olisi vaikka sellainen stargate-malli? aika helppo toteuttaa ja ehkä hieman... hillitympi...

ja tuo 'grammi olisi saanut olla tasaisempi. tuo näyttää siltä kuin olisi humalaisten maalaama, ei millän pahalla.

harmaa oli tylsää, koetapa liata sitä ja lisää vaikka naavaa - siitä tulee hyviä kasveja.

kyllä tuosta hyvän saa vielä väännettyä.
Apocalypse

Viesti Kirjoittaja Apocalypse »

ah olisihan se pitänyt arvata! se vaaleanpunainen juttu olikin portaali voi V**** kun olin tyhmä . samat asiat mitä Skrixqueek sanoi portaalista
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

No ei se kyllä ihan tuon värinen ole, vaan huomattavasti 'keltaisempi'. Se kuva vääristi sen portaalin väriä vähän. Nuo ovat siis kaikkein vähiten väriä vääristävät kuvat, eivätkä ne silti ole kovin tarkkoja. Kumma sinänsä, kun muut värit eivät ole vääristyneet?

Kyllä, warppikivet ovat läpinäkyviä. Kristallit olivat aivan kirkkaita, eikä niille muuta tehty kuin siveltiin sillä dark green inkillä. Täysin läpinäkyvää kamaa siis.

pemtagrammi on tietysti tehty verellä (doh) jota on roiskittu jonk(i/u)n auki villetystä kurkusta ja joka on levinnyt ympäriinsä. Esimerkkinä jos koeta maalata tien keskiviivan paloletkulla ja huikealla maalitankilla, saatko suoraa viivaa? Ai että saat? Ja missäköhän ulottuvuudessa?

Itse portaaliin olen tuon kultaosan maalannut tarkoituksella tuollaiseksi, lähinnä hakenut sellaista *warpin wääntämä*-lookkia. Itse portaaliosaan taas olen kierrellyt tuollaisa hommeleita *energia pyörteilee*-lookkia varten. Tuo hymynaama >.< tuli vahingossa, mutta kun huomasin sen, päätin sen jättää paikalleen toistaiseksi.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Skrixqueek kirjoitti:ja tuo 'grammi olisi saanut olla tasaisempi. tuo näyttää siltä kuin olisi humalaisten maalaama
Niin sen kuuluukin olla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”