"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

lissut...

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Pande

lissut...

Viesti Kirjoittaja Pande »

mä oon alottanu jokin aika sitten lissut ja oon katellu niitten väri hommeleita niin ajattelin et haluisin jonku muun ku sen tavallisen sinisen...olisko jolla kulla ehdotuksii väreiks??
Solid

Viesti Kirjoittaja Solid »

.
Viimeksi muokannut Solid, La 10.01.2015 08:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Apocalypse

Viesti Kirjoittaja Apocalypse »

kannattaisi lukea säännöt ennenkuin pistää topiccia tulemaan tänne. Se on sotavasaran raamattu. Siellä sanotaan ettei saisi laittaa epäselviä nimiä topiceille vaan topicin nimestä pitää pystyä tietämääm mistä on kysymys.

Pienen saarnauksen jälkeen on sopiva siirtyä itse aiheeseen. Ilu jotain sinisiä sävyjä iholle. kultasella joitain kohtia sekä punaisen sävyjä voit käyttää esim. kilvessä kannattaa koittaa tätä niiden suunnitteluun linkkiä:

http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... painter/1/
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Apocalypse kirjoitti:kannattaisi lukea säännöt ennenkuin pistää topiccia tulemaan tänne. Se on sotavasaran raamattu. Siellä sanotaan ettei saisi laittaa epäselviä nimiä topiceille vaan topicin nimestä pitää pystyä tietämääm mistä on kysymys.
Kannattaisi lukea säännöt ennen kuin lähettää tällaisia viestejä. Siellä sanotaan, ettei saa käyttäjämoderoida.

Ketjun aloittajalle: Selaile nettiä ja liskojen armeijakirjaa. Saatat saada sitä kautta inspiraation väriteemaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

No tää on höpsö vastaus mutta sanon että vihree
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”