"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

miten maalaisin mun uuden tulokkaan??

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Lumppu
Viesti:

miten maalaisin mun uuden tulokkaan??

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

niin mun uusi olento on tuleva old one eye...
pitäskö mun maalata niin kuin mä oon maalannut omat (tavaliset) nidit vai maalaanks mä sen niin kuin se on netis (gw sivuil)...
{mun nidien väriin kuuluu et body maalataan scb redil,pääpansarit mä maalaan enchated bluella ja red gorel sota kuvio (näytän joskus kuva albumis) ,lihat goblin greenil niin kuin silmät myös siin on mun maalit mil mä nää viisaat olenot maalaan mut miten mä se old onen maalaan...}
antakaa neuvoi........
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Horde Lover

Viesti Kirjoittaja Horde Lover »

Se vanhassa codexissa ja gamesworkshopin sivuilla oleva maalaus on vaan yksi näkemys sen värityksestä (sen teki Martin Footitt, joka sai idean siihen kovakuoriaisesta). Eli kyllä sinä voit sen millä värjäyksellä tahansa maalata.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

no sit siitä tulee sellainen kuin mun muut nidit on...=)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”