"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Catachan Jungle fighters

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Easterling

Catachan Jungle fighters

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Tämmösiä suttuja tein jokunen aikaa sitten.
Nämä ovat osa kasvavaa catachan armeijaani.

http://photobucket.com/albums/e87/Salminen/miniatyyrit/?
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Jaa-a. Ohennat maaleja, poistat valut, harjoittelet silmiä ( äijät on umpimeikissä! ) ja vähän kokeilet highlighteja niin kivoja noista tulee.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

siis juuri semmoista perus pelikenttä tasoa, mihin itsenikin pitäisi tähdätä massan kohdalla.. voit olla näihin tyytyväinen.. (ainakin minun puolesta.. :D )
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Pelikentällehän noi menee. Ihoa voisit vähän varjostella ja maaleja ohennella.
Easterling

Laitanko vaikka dark fleshin eka ihoon ja sitten korkeimpiin kohtiin elf fleshiä?
Kun niitä maaleja ohennetaan niin paljonko sitä vettä pitää laittaa?
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

jaa-a,oisko tota pelipöytä tasoa...
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

Easterling kirjoitti:Laitanko vaikka dark fleshin eka ihoon ja sitten korkeimpiin kohtiin elf fleshiä?
Kun niitä maaleja ohennetaan niin paljonko sitä vettä pitää laittaa?
sitä ohennetaan just niin paljon, kuin hyvältä tuntuu... kyllä sen itse huomaa, kun vesi-maaliseos on sopivaa ja toi darkflesh saattaa olla vähän turhan tummaa elf fleshin pohjalle... laita mielummin vaikka jotain oranssin ja ruskean mixiä... siitä pitäis tulla ainakin ihan keskinkertasta.
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Pojat eivät paljoa viidakossa tetsaile kun on valkoiset paidat noin puhtoiset, tai sitten käyttävät quick and bright 40k:ta joka poistaa tahrat kuin assault cannon xenot.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Easterling

No jos paidat on likaisia ja haisee hielle niin vihollisen joukothan haistaa heti puskassa kykkivät catachanilaiset.
Viimeksi muokannut Easterling, La 18.02.2006 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Viidakossa taitaa haista niin infernaaliselle, että ei niitä vihollisia hien hajun perusteella löydetä. Ja likainen paitahan sulautuu ympäristöön paremmin, kuin puhtaan valkoinen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Natukka

Viesti Kirjoittaja Natukka »

Ihan OK, mutta noi silmät vähän häiritsee. Itse en oo mikään mestari-maalaaja, joten turha tässä on mitään kritisoida.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Natukka kirjoitti:Ihan OK, mutta noi silmät vähän häiritsee. Itse en oo mikään mestari-maalaaja, joten turha tässä on mitään kritisoida.
Ööh, jos mielestäsi on turha kritisoida, miksikä sitten kirjoitit, että on turha kritisoida? Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta sinun maalaustaitosi tai se, että onko mielestäsi turha kritisoida vai ei, mutta jos sotussa on sinun fanikerhosi, joille sinun täytyy tämä tiedottaa, olisiko mahdollista hoitaa se Yv:llä?

Ensimmäinen kuva: Hiekan maalaus vaikuttaa heti tunnelmaan, nyt näyttää siltä, että pojat ovat menneet rannalle ampumaan tennsipalloja tennsipallo tykillä, ja ottaneet sievän ruukkukasvin mukaan. Ja baseen viidakon lisääminen auttaa kanssa asiaan, viidakko taistelijoita kun ovat. Ihoa parantaa heti vaikka ihan yksinkertainen tekniikka, washaat(brown ink) ihon ja sen jälkeen korostat korkeimpia kohtia vaikka tuolla samalla maalilla mitä käytit pohjakerrokseen. Ukon selässä olevasta miekasta en oikein saa selvää, mutta jos se on kokonaa kullalla, niin ei hyvä, en usko että tavallisella kk hepulla olisi kultaista machete koteloa. Jos ei ole kultainen, niin hyvä. Nupikan kulta levinnyt vähän minne sattuu, koeta saada se pysymään paikallaan. olen huomannut, että helposti hienoa hilemaali kultaa saa maalaamalla tyylillä : Tin Bitz-->Brazen Brass-->Dwarf Bronze-->Sihing Gold, kaikki kevyellä brushauksella, loppu kerrokset dryllä.
Kk:sta ei saa siitäkään oikein selvää, mutta jos se on maalattu pelkällä yhdellä hopealla, kannattaa käyttää Tin Bitz-->Boltgun Metal-->Chainmail-->Mithril Silver yhdistelmää, samalla tyylillä kuin ylempi kulta tyyli.
Silmät ihan kohtuu hyvät, ne eivät ole tärkeimmät kenttäfiguissa.

Kahteen seuravaan kuvaan samat ohjeet kuin äsken.

Yksittäinen figuuri(kuva neljä):
Black linetys, heti ensimmäisenä. En meinannut aluksi huomata ihon ja paidan eroa. Eli siis, maalaat aivan ohuen mustan viivan paidan ja käsien väliin, tai vaihtoehtoisesti (nyt myöhäistä) jos käytät mustaa pohjamaalia, jätät pienen mustan raon näkymään siihen väliin. Aseen ja miekan metallit erittäin kökköisiä, ohenus ja usemammat kerrokset. Housuihin ja kenkiin pientä korostusta, vaaleammalla vihreällä/ruskealla. Basen kannalta sama neuvo kuin ensimmäisissä kuvissa.

Kahteen viimeiseen herraan pätee samat neuvot: Maalien ohenusta ja useampaa kerrosta. Ja kärsivällisyyttä. Paitoihinkin vaikka brown ink päälle ja sitten sen kuivuttua kevyt valkoinen/bbone brushaus, jos tarvis. Ja baset kuntoon, viidakkoa, verta, päitä, mitä ikinä keksit.

Näitä kun lueskelet, niin jotain varmaan opit. Jos et ole hyvä englannissa, niin sotusta haulla löydät suomeksi... http://miniature-painting.net/links_painting.html
Edit:
Natukka kirjoitti:Minä ja fanikerhoni pyydämme Jc42:lta anteeksi.
Sinulla ei ole minulta mitään anteeksi pyydettävää, olin ehkä hiukan töykeä, mutta tarkoitukseni oli ilmaista kuinka turha tuo viestisi oli ja minulta itseltäni menee hermot kun minun kuviani kommentoidaan, joko niin, että sanotaan:"Näin on jo sanottu, mutta ohenna värejä" tai "Olen huono joten en kommentoi muutakuin sen että maalausjälki on huonoa".

Ihmiset hyvät, kertokaa mielipiteenne siinä muodossa, että muiden on mukava niitä lukea, ja että mietitte enemmän kuin 10 s sen sisällöstä. Kertokaa oma mielipiteenne ja perustelkaa kunnolla, sen jälkeen minä lopetan teille valituksen.
Viimeksi muokannut Jc42, La 18.02.2006 18:49. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Natukka

Viesti Kirjoittaja Natukka »

Minä ja fanikerhoni pyydämme Jc42:lta anteeksi.
Easterling

Half-breed kirjoitti:Viidakossa taitaa haista niin infernaaliselle, että ei niitä vihollisia hien hajun perusteella löydetä. Ja likainen paitahan sulautuu ympäristöön paremmin, kuin puhtaan valkoinen.
No mutta ei se oo kiva kykkiä viikon päiviä jossain piilossa odottamassa vihollisia kun kaverit yksikössä löyhkkävät hielle. Ja nää ukot on kolulutettu hygieenisiksi, sivistyneiksi imperial guardin kansalaisiksi.
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Ja nää ukot on kolulutettu hygieenisiksi, sivistyneiksi imperial guardin kansalaisiksi.
ja minä olen komissaari yarrick
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”