mits löytyy lugnuz the bigmecin säänöt..??
mits löytyy lugnuz the bigmecin säänöt..??
no siinhän se tuli kun oon päätänyt tehdä itselleni Lugnuz the bigmecin
et jos tierätte et mist ne säänöt löytyy niin..??
et jos tierätte et mist ne säänöt löytyy niin..??
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
kiiti..ku meinaan tehdä sen nobin ruumiist(ei mega armour)
ja ostan kamult warrlordin pään jonka laitan siihen sitten keksin kaikea mukavaa lisättävää siihen....=)
ja ostan kamult warrlordin pään jonka laitan siihen sitten keksin kaikea mukavaa lisättävää siihen....=)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
missäköhän päin siellä kun omasta codexista en ketään Lugnuzia löydä...?Leksunaattori kirjoitti:Örkkien Codexista löytyy, kodekin takaosassa missä muutkin örkkien special charaterit.
warlordin pää on sitten aika iso, itse koitin warbossin päätä nobilla ja näytti aika naurettavaltaRazwrakka kirjoitti: ja ostan kamult warrlordin pään jonka laitan siihen
big or small,we loot it all.hmph..
Oh, sorry, my bad. Sekoitin tuon Wazzdakka Gutzmekiin, muisti teki tenän.gawd kirjoitti:missäköhän päin siellä kun omasta codexista en ketään Lugnuzia löydä...?
Nousee itsellekkin tästä mieleen että mistäs tuon Lugnuzin olet löytänyt?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
joo no ku white dwarf lehes oli siit kuva..(lehti oli kyll aika vanha)
onks teillä neuvoja miten voisin tehdä sen kun meinasin laittaa sille toiseen käteen nobin kirveen...antkaaa neuvoi aseist yms...
onks teillä neuvoja miten voisin tehdä sen kun meinasin laittaa sille toiseen käteen nobin kirveen...antkaaa neuvoi aseist yms...
Ei ole oikein mitään järkeä kopioida noita random- engelsmannien joskus vuonna miekka ja kilpi- tekemiä special charruja. Jos on pakko saada charru niin tee itse ja heitä random- helpperillä statit ja säännöt sille. Näitä WD- spessuja on tullut jo n+15 joten niitä on aika turha ryhtyä tunkemaan armeijansa. Jos tekee itse, saa varmasti mieleisensä.
No niin, selailin vanhoja white dwarffeja ja löytyihän se mystinen Lugnutz numerosta 294. S.54.
Eli kyseinen kuva on osa jonkun tyypin örkkiarmeijan esittelyä. Mistään GWn spessusta ei siis ole kyse, vaan ihan tavallisesta big mekistä, jolle on annettu nimi Lugnutz.
Eli kyseinen kuva on osa jonkun tyypin örkkiarmeijan esittelyä. Mistään GWn spessusta ei siis ole kyse, vaan ihan tavallisesta big mekistä, jolle on annettu nimi Lugnutz.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
- The Captain
- Valvoja
mä meinaankin tehdä siit omanlaisen mut kai mä nyt sentää nimeä saank käyttää....eihän mulla oo ees oisa siihen ja se rakentuu pikkuhiljaa....
-
vompovompatti