"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mits löytyy lugnuz the bigmecin säänöt..??

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Lumppu
Viesti:

mits löytyy lugnuz the bigmecin säänöt..??

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

no siinhän se tuli kun oon päätänyt tehdä itselleni Lugnuz the bigmecin
et jos tierätte et mist ne säänöt löytyy niin..??
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

Örkkien Codexista löytyy, kodekin takaosassa missä muutkin örkkien special charaterit.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Lumppu
Viesti:

kiiti..ku meinaan tehdä sen nobin ruumiist(ei mega armour)
ja ostan kamult warrlordin pään jonka laitan siihen sitten keksin kaikea mukavaa lisättävää siihen....=)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Leksunaattori kirjoitti:Örkkien Codexista löytyy, kodekin takaosassa missä muutkin örkkien special charaterit.
missäköhän päin siellä kun omasta codexista en ketään Lugnuzia löydä...?
Razwrakka kirjoitti: ja ostan kamult warrlordin pään jonka laitan siihen
warlordin pää on sitten aika iso, itse koitin warbossin päätä nobilla ja näytti aika naurettavalta
big or small,we loot it all.hmph..
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

gawd kirjoitti:missäköhän päin siellä kun omasta codexista en ketään Lugnuzia löydä...?
Oh, sorry, my bad. Sekoitin tuon Wazzdakka Gutzmekiin, muisti teki tenän.

Nousee itsellekkin tästä mieleen että mistäs tuon Lugnuzin olet löytänyt?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Lumppu
Viesti:

joo no ku white dwarf lehes oli siit kuva..(lehti oli kyll aika vanha)
onks teillä neuvoja miten voisin tehdä sen kun meinasin laittaa sille toiseen käteen nobin kirveen...antkaaa neuvoi aseist yms...
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Ei ole oikein mitään järkeä kopioida noita random- engelsmannien joskus vuonna miekka ja kilpi- tekemiä special charruja. Jos on pakko saada charru niin tee itse ja heitä random- helpperillä statit ja säännöt sille. Näitä WD- spessuja on tullut jo n+15 joten niitä on aika turha ryhtyä tunkemaan armeijansa. Jos tekee itse, saa varmasti mieleisensä.
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

No niin, selailin vanhoja white dwarffeja ja löytyihän se mystinen Lugnutz numerosta 294. S.54.

Eli kyseinen kuva on osa jonkun tyypin örkkiarmeijan esittelyä. Mistään GWn spessusta ei siis ole kyse, vaan ihan tavallisesta big mekistä, jolle on annettu nimi Lugnutz.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Lumppu
Viesti:

niin...sitä mä meinasin....ku se lugnuz käy minusta hyvin sille nimeks...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Razwrakka kirjoitti:niin...sitä mä meinasin....ku se lugnuz käy minusta hyvin sille nimeks...
Etkö sitten voisi kehittää omaa big mekkiä sen sijaan, että kopioit jonkun toisen idean?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lumppu
Viesti:

mä meinaankin tehdä siit omanlaisen mut kai mä nyt sentää nimeä saank käyttää....eihän mulla oo ees oisa siihen ja se rakentuu pikkuhiljaa....
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Eipä tule mitään mieleen mikä estäisi... Tuskinpa mitään laitonta teet.
Tosin eipä tuo nimen kopionti vaadi mitään sääntöjä :)
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Lumppu
Viesti:

hyvä...ku mä duunitelen dsitä et minkälainen siit tulee...
tietty joitakin nobin osii jää ylite....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”