mun öykkyt....
mun öykkyt....
täss on mun (ehk) tuleva ryhmä......
HQ:
mega armor nob
with:big horns,mega armour,more dakka,shooteri
total:54pts
troops:
10 ork boyz
with:(7)war axe/shane sword and pistol...
(3) with shoota
16 ork boyz
(nää on tulevia en tiedä aseist viel)
kommentia (onks nää sallittuja...?? ja mun kamulle tulee codeksi sit ilmoitelen realy pisteet...)
HQ:
mega armor nob
troops:
10 ork boyz
(3) with shoota
16 ork boyz
kommentia (onks nää sallittuja...?? ja mun kamulle tulee codeksi sit ilmoitelen realy pisteet...)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Ainoa laillinen asia listassa oli tuo 16 boyzin läjä. Enkä tästäkään voi olla varma, sillä et kerro mitä aseita ja muuta sälää niillä on.
Oikeasti, hanki se codexi. Et voi pelkkien figujen perusteella tehdä armeijaa.
Mikä on shane sword?
Oikeasti, hanki se codexi. Et voi pelkkien figujen perusteella tehdä armeijaa.
Mikä on shane sword?
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
siis mä hankin mun kamulle codeksin ja se lupas antaa sen lainaan
siit mä sitten koppioin tärkeät jutut
(ettekö vois antaa jotain kommentia mun alkuarmeijast..siin on viel hg:kin ja yms olentoja)
(en osannut kirjoittaa sitä joten tarkoitin"mootorisahamiekkaa")
siit mä sitten koppioin tärkeät jutut
(ettekö vois antaa jotain kommentia mun alkuarmeijast..siin on viel hg:kin ja yms olentoja)
(en osannut kirjoittaa sitä joten tarkoitin"mootorisahamiekkaa")
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Re: mun öykkyt....
ensinnäkin hq:ksi mielellään se warboss ,nobia ei voi ottaa kun retinueksi sille bossille ja silloinkin niitä pitää olla 5 kpl.HQ:
mega armor nob
tollasia aseita ei boyzzeille saa ,voit valita joku slugga&choppa taikka shootatroops:
10 ork boyz
(3) with shoota
tässä ainut kunnon yksikkösi vaikka sillä ei aseita olekkaan...16 ork boyz
boyzzi ryhmiin niitä johtamaan kannattaa laittaa toi nobi...
ja tuokin aika pikkulista on (pienillä buusteilla nobeille ja bossille tulee joku 500p) eli listaan vaikka muutama kani ja ehkä pari ajokkia ettei olisi aivan hidasta menoa...
big or small,we loot it all.hmph..
Saa olla,eli slugga&choppa,toinen vaihtoehto on se shoota ryhmäRazwrakka kirjoitti:eli saako boyzilla olla kirves ja konepistooli (toinen toises käes ja toinen toises)???
osa mun nyt olevist örkeist on sellaisia...
itse asiassa shootaboyzzeilla on pelkkä konepistooli ja sluggaboyzzeilla teräase ja pistooli, ja ryhmiin voi jo mainittun bigshootan siasta valita raketit tai burnia ja näitä joka boyzziryhmään saa laittaa 3 kipalettaKraztog kirjoitti:Saa olla,eli slugga&choppa,toinen vaihtoehto on se shoota ryhmäRazwrakka kirjoitti:eli saako boyzilla olla kirves ja konepistooli (toinen toises käes ja toinen toises)???
osa mun nyt olevist örkeist on sellaisia...näille ryhmille voit sitten ottaa big shootia.Odota että saat codexin hyppysiisi ja laita uusi&selkeä lista
joo..no sit ku mä tierän codeksist jotain niin sittenmä ilmoitelen listani....
muuten miks wh lehes oli taistelu jos nidit ol örkei vastaan
niin sil oli örkeil pomona mega armour nob....miten se on mahdollista???
no ei se olekkaan, luit väärin ja se oli warboss tai sitten luulit että jossain ryhmassä olevan nobi on jonkin sortin hq....Razwrakka kirjoitti:joo..no sit ku mä tierän codeksist jotain niin sittenmä ilmoitelen listani....
no täss lehes on kuva vaan ork mega armour nobista ja sen pojista....
ku ton peruusteella meinasin hankia sen ryhmän..
(paitsi että....sil nobil on nimi siis niinsanottu Skabgut riitääks nimi hq:ks)
nimi ei riitä hq:ksi, koita nyt ymmärtää että se nob ei voi olla hq...Razwrakka kirjoitti:no täss lehes on kuva vaan ork mega armour nobista ja sen pojista....
- Half-breed