"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

orks and goblins armeijan kokoaminen...

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
prototyyppi

orks and goblins armeijan kokoaminen...

Viesti Kirjoittaja prototyyppi »

kaveri haluais saada apua armeijan kokoamisessa 750pts peliin.
vinkkejä kokamiseen,kiitos!
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Hmmm... Yleisin koko, jolla minä näillä pelaan. Taidanpa kommentoida.

Yleisesti ottaen 750 pts. on ihanteellinen örkeille (minun mielipiteeni), koska saat varsin paljon haluamiasi asiota ja olet luultavasti ylivoima-asemassa. Oma suosikitemppuni on 2 Boar chariottia, mättäjä ja hieman magiaa, sekä tietenkin Boyzejä ja Fanaatikkokuski. Tyylipelausta, mutta toimivaa sellaista, koska olen massacroinut kaverini joka kerta tuolla yhdistelmällä tai sen muunnoksella. Voit korvata magiasi puutetta Waaaghilla ja kuitenkin omaat iskuvoimaisen kenraalin "hyvine" liduineen. Hieman juustommaksi mennessä vaihtanet boarit hukkiin ja pomon lisämaagiin. Lisäksi sotakoneet ovat jotain, millä örkit (ja hiidet) ownaavat, vaikka omat kokemukseni niistä ovat varsin rajoittuneet. Toivottavasti tästä on apua.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
prototyyppi

Viesti Kirjoittaja prototyyppi »

oli apua,kiitti.
Mun kaveri ei vaan tiedä mikä on mättäjä,enkä muuten minäkään!
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Chukkat ovat varmoja valintoja, samaten gobbojen kärryt. Halpoja ja tehokkaita. Black Orc Big Boss kannattaa ottaa armeijan johtoon, sillä järkevällä sijoittelulla se pitää örkkipojat ja fanaatikkojunan hakkaamasta toisiaan.

Pikaisella laskeskelulla sinun pitäisi saada 750 pisteeseen mahtumaan ainakin 20-25 örkkipojan porukka, minimikokoinen ngobboryhmä 2 fanaticilla, 2x 5 susipoikaa kilvillä ja keihäillä, 2 kärryä keihäillä ja 4 chukkaa.

Noilla pitäisi päihittää kyllä suurin osa vastustajista melko kevyesti, ainakin jos saat chukat kukkulalle ammuskelemaan.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

prototyyppi kirjoitti:oli apua,kiitti.
mättäjä = taistelija, ja varsikin lähitaisteluun erikoistunut hahmo eli mättääjä. Aluksi oli varmaan sana mättö eli taistelu. "Kovaa mättöö."

Ja muuten, mistä tämä sana oikeastaan on peräisin?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Antrax kirjoitti:
prototyyppi kirjoitti:oli apua,kiitti.
mättäjä = taistelija, ja varsikin lähitaisteluun erikoistunut hahmo eli mättääjä. Aluksi oli varmaan sana mättö eli taistelu. "Kovaa mättöö."

Ja muuten, mistä tämä sana oikeastaan on peräisin?
Kun mättäät jotakin,esim. mätätä vaikka papereita pöytään.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”