"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Enchanted shield

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Natukka

Enchanted shield

Viesti Kirjoittaja Natukka »

Tätä on varmasti kysytty jo miljoona ziljoonaa kertaa: Jos on handwepa+ enchanted shield saako siitä 4+ vai 5+? Kun etsin tätä hausta, niin tuli vastaan sellanen sääntö, että mundane+magicalista ei saa sitä lisäarmoria, jotenka siitä tulis vaan 5+ ja se olis aika tyhmää. Senhän saa handwepalla ja tavallisella shieldilläkin.
katanakani

Viesti Kirjoittaja katanakani »

hienoa.

mutta entäpä jos toisessa kädessä ei pitäisikään Hw:tä? on niitä muitakin yhdenkädenaseita, sellaisia joilla jotain tekee. miten olisi taikaase tai vaikka lance ratsumiehellä? puhumattakaan kaaoksen lisäkäden suomista mauttomuuksista.

bileet.
Pannukakku

Viesti Kirjoittaja Pannukakku »

se olis aika tyhmää.
Elämä on.

Oikeasti, löysit haulla vastauksen jossa sanottiin että ei, et saa bonusta enchanted shieldistä + hw:sta. Miksi siis teit tämän threadin?
Natukka

Itse pelaan Lissuilla ja Örkeillä. Niiltä ei muita yhden käden aseita löydy eli sit pitäis vielä ostaa se magia-ase...no voishan se toimiakin. :|
Natukka

Pannukakku kirjoitti:
se olis aika tyhmää.
Elämä on.

Oikeasti, löysit haulla vastauksen jossa sanottiin että ei, et saa bonusta enchanted shieldistä + hw:sta. Miksi siis teit tämän threadin?
Ihan kysyäkseni vaan että onko siihen toiseen kätöseen pakko tunkea joku magicwepa että siitä hyötyy...joo ois pitäny mainita.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Natukka kirjoitti:Itse pelaan Lissuilla ja Örkeillä. Niiltä ei muita yhden käden aseita löydy eli sit pitäis vielä ostaa se magia-ase...no voishan se toimiakin. :|
Örkit ei saa muita 1h aseita kuin hand weaponin? Mihin on kadonnut classinen ja legendaarinen Choppa?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Ja örkit eivät itse asiassa saa tuota HW&shield comboa, koska heillä on kädessään choppa, ei HW.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Muista että ratsastava henkilö ei saa handweapon+shieldistä lisä armoria. Jalan oleva heroe saa sen hw+shield combon vain lähitaistelussa, joten enchanted shield auttaa myös jos herota ammutaan
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

+ että taika-aseen kanssa tulee parempi jälki kuin tavallisen kilven kanssa.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

+ Taikakilpi on fluffillisestikin mehevämpää ja näyttää paremmalta hahmon figuurissa kuin se tavallinen tylsä kilpi (olettaen, että maalaat sen paremmin).
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Eli siis, sankarilla täytyy olla molemmat (kilpi&weapon) taikaesineitä, että saa boonukseen?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Hän itse kirjoitti:Eli siis, sankarilla täytyy olla molemmat (kilpi&weapon) taikaesineitä, että saa boonukseen?
Ei. Taikakilvellä tai taika-hand wepalla ei saa koskaan ylimääräistä bonusta. Enchanted Shield tuo aina +2 saveen. Tavallinen kilpi tuo +2 saveen vain closiksessa vain tavallisen hand weaponin kanssa käytettynä, muulloin +1.

Eli jos käytät tavallista hand wepaa, tavallinen ja enchanted shield ovat closiksessa yhtä hyviä, parantavat savea kahdella. Jos sen sijaan käytät yhden käden magic wepaa, choppaa tai olet ratsain, enchanted shield antaa closiksessa paremman saven (+2 saveen) kuin tavallinen kilpi (+1 saveen).

Ei tää voi olla näin vaikeeta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Natukka

Kiitos selvennyksestä...joo, eihän se niin vaikeeta ollukkaan :)
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Kiitos rautalangan väännöstä jullevi, asia vain kuulosti hieman sekavalta.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”