"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tekeillä Liskojen Lista. 500p - 1000p.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Hän itse

Tekeillä Liskojen Lista. 500p - 1000p.

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Noniin, hieman erikoisempi aihepiiri. Tarkoitus olisi, jos auttaisitte rakentamaan toimivan listan näistä rakennusosista.
1 ScarVeteran
1 Skink Priest
Potentiaaliset 25 Skinkkiä
16 Saurusta
8 Cold Onea

Noniin, minulla oli suunnitelmissa, tämmöinen: Jaguaari Saurus erinnäisin taika-asein&haarniskoin. Skinkki Papista rullakuskin ja taikurin rumalapsi eli Lvl 2 ja Rulla(ia). Sauruksille kaksi spawningia, jotta saadaan rare täytettyä. Skinkkejä scouttaileen ja lihamuuriksi. Ratsuväki koukkaa.

Mitäs teillä olisi mielessä?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Illumina

Re: Tekeillä Liskojen Lista. 500p - 1000p.

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Hän itse kirjoitti:Mitäs teillä olisi mielessä?
Että armeijakirja pitäisi ostaa...

Muutama ehdotus:
-Jaguaariveteraani kartulla. Kohtuu halpa kovan liikkuvuuden omaava mättäjä.
-Rullakuskia en suosi alle 1000pts meleissä, mutta tuolle maagille lv 2 ja diadeemi? Sulkaviittakin voisi olla ihan kokeiltava viritelmä, kun lentävät maagit sattuvat olemaan ärsyttäviä.
-Skinkit kahteen 10-12 päätä omaavaan ryhmään ja putket kouraan. Myrkytetyt nuolet tuplana on kivaa.
-Saurukset ihan perus full commandilla vaan. Ei mitää keihäitä aleta ottamaan mukaan.
-Ratsuväen numeroiksi vaikka sellainen 5-6, commandilla ja jos tuntuu, niin war banneri mukaan.

Näin. Kohta tulee joku vähääkään asiaa tuntevampi kaveri ja antaa paremmat neuvomiset. Siitä vaan lasket pisteet itse, nimittäin minä en jaksa.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

Eiku hommaat 60 sknikkiä, 3 salamander hunting packkia ja 3 skink priestiä. Siinä se eikä tule tylsää.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Hän itse

Hyvä on, koska täällä on niin elitisti porukkaa, niin pistän listan, että edes Illu uskoo että minulla kirja on. Jeezuz...

Scar Veteran
Light Armour
Shield
Jaguaarisuus
= 109
Skink Priest
Lvl 2
= 100
Saurus Warriors 16kpl
Full Command
BS of Quetzl
BS of Chotec
= 272
Skinks 12kpl
Blowpipes
Scout
= 84
Skinks 12kpl
Javelins
= 72
Cold Ones 8kpl
Full Command
=330

Noniin, 33 pistettä jäljellä. Mihin? Massaa ei saa enempää.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Ei 8 kokoisia cold one yksiköitä! Maksaa ihan tuhottomasti ja menettää sen ainoan rankkinsa ensimmäisellä vuorolla kun vastustaja on keskittänyt kaiken magian ja ampumisensa niihin. Pistä 5-6 kokoiseen yksikköön tai kokonaan pois.
Illumina

Hän itse kirjoitti:Skink Priest
Lvl 2
= 100
Jos et figuja meinaa mistään lisää pierrä, niin tälle jotain taikaroippeita?
Saurus Warriors 16kpl
Full Command
BS of Quetzl
BS of Chotec
= 272
Eww. Kallis kuin mikä. Tietysti tuolla myös piestään, mutta se 1/4 armeijasta... Merkkejä voisi vähentää?
Cold Ones 8kpl
Full Command
=330
Numerot alas. Kuten jo mainitsin 5-6 kpl on hyvä.
Noniin, 33 pistettä jäljellä. Mihin? Massaa ei saa enempää.
Sanoisin, että nyt kun et niin paljoa massaa omista, niin teet hieman pienemmän, kuin tonnin listan. Esim. 750. Saat paljon tehokkaamman.

Edit:
Hyvä on, koska täällä on niin elitisti porukkaa, niin pistän listan, että edes Illu uskoo että minulla kirja on. Jeezuz...
Anteeksi, jos jotenkin loukkasin.
Viimeksi muokannut Illumina, To 02.03.2006 19:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Chotec kuuseen ja pari CORia kuuseen. Chotecin tilalle mielummin sotek tai tzacklöjcxl (ei ole nyt kirjaa ulottuvilla). Ota joko scrolleja tai diademi sitten priestille. Pökäsankaria saisi vähän muunnella antamalla quetz, sotek ja glyph kaulakoru niin kestäisi ja iskisi enemmän.
No pain no gain.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Miten olis:
Saurus Scar-Veteran 163pts
-great weapon, light armour, shield
-Mark of Tepok, Glyph Necklace, Charm of the Jaguar Warrior

Skink Priest 135pts
-Diadem of Power

12 Skinks 72pts
-blowpipes

12 Skinks
84pts
-javelin, shield, scout

16 Saurus Warriors
252pts
-standard, musician, champion
-Mark of Tepok

6 Saurus Cavalry
290pts
-standard, champion
-Huanchi's Blessed Totem

Total: 996pts
Jos arvelet että dispel riittää ilman tepokkeja, voit vaihtaa ne sotekin merkkeihin joka on samanhintainen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

jullevi kirjoitti:Miten olis:
Saurus Scar-Veteran 163pts
-great weapon, light armour, shield
-Mark of Tepok, Glyph Necklace, Charm of the Jaguar Warrior

Skink Priest 135pts
-Diadem of Power

12 Skinks 72pts
-blowpipes

12 Skinks
84pts
-javelin, shield, scout

16 Saurus Warriors
252pts
-standard, musician, champion
-Mark of Tepok

6 Saurus Cavalry
290pts
-standard, champion
-Huanchi's Blessed Totem

Total: 996pts
Jos arvelet että dispel riittää ilman tepokkeja, voit vaihtaa ne sotekin merkkeihin joka on samanhintainen.
Skinkillä varmaan kakkosleveli laskettuna? Saurukset edelleen kalliita noinkin hitaaksi yksiköksi. Mutta minkäs teet kun yrität saada Sauruksista toimivia.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Hän itse

Hmmm, Jullevi, tuossa on erittäin toimiva lista, mutta pari asiaa.
Greatweaponin taidan ottaa pois. Vaikka se tientekin on mahtava ase.
Huanchi on aika kallis, vaikka sillä voikin ilkeästi vihollisen yllättää. Sen vaihtaisin War Banneriin, tai entäs Chotecin lippu sauruksille? Niin ei pyssymiehet helpolla pääse ampumaan hengiltä.
Kylmille pistetään musikantti, koska ne tulevat juoksemaan kuitenkin.
Ja miten olisi Aura of Quetzl? Tykistä tulee pakolla ja se parempi vardi ei olisi pahasta? (Hei, maastonlaittaja kuitenkin heittelee maastoa vaan reinoille. Damn him.)
Ja dispeliä ei ole ikinä liikaa. :)
Hän itse

Myös, koska kaverini tykkää pelata vämpyyreillä, eikös kannattaisi pistää hieman pisteitä Tzassakolti spawiningiin?
Illumina

Hän itse kirjoitti:Myös, koska kaverini tykkää pelata vämpyyreillä, eikös kannattaisi pistää hieman pisteitä Tzassakolti spawiningiin?
Tlatzcotliin? Enpä oikein tiedä. Ld8 kylmäverisyyden pitäisi riittää.

Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

jap. kuules nyt. joko sinä otat nuo *elvetin *askat kylmä ykköset pois, ja otat tilalle vaikka jokusen lisä sauruksen. kroxeja suosittelen, ite on niillä ryssitty useammasta wannabee armeijasta läpi. sitten sanoisin, ettei idioottikaan ota sauruksille kahta spawnia 1000 pojoon. ottaisit suosiolla nahkasalkkuja. halvempia, tehokkaampia. ja jos on vampire vastassa niin... minkä sortin vampire? hankkisit kuule lisää skinkkejäkin. paladinikin on kaatunut noihin jokusen kertaa. nehän toimii täydellisinä kamikaze joukkoja.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Hän itse

Paitsi jos nyt olisit edes lukenut ensimmäisen viestin, niin luultavasti olisit tajunnut, että juuri noista leegopalikoista listaa pitäisi kyhätä 1000 pojoo.
Ja pidätkö sitä kaikenpitävänä totuutena että Cold Onet olisi roskaa? Kallista, mutta tehokasta ratsuväkeä. Ja se kalleuskaan ei enään tunnut missään, kun kaikki liskoilla on kallista.
Drago^

Ne on aivan kivoja tukiyksiköitä, mutta 5-6 on ne hyvät koot koska ei ole toista rankkia (=tykit nappaa yhden kerrallaan) ja niitä on helppo liikutella.

Skarru ei selviä tuollaisena, pari spawningia ja kamaa niin saisit samalla käytettyä pisteitä (joita tulee kun pudotat 2-3 coldia).
No pain no gain.
Tepok

Viesti Kirjoittaja Tepok »

Miksi ottaa great wepa JSoDilta pois kun aseen voi halutessaan valita ja mahdolliset kärryt/muut herkkukohteet poksahtaa mukavasti str7:n saattelemana?
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
Hän itse

Tepok kirjoitti:Miksi ottaa great wepa JSoDilta pois kun aseen voi halutessaan valita ja mahdolliset kärryt/muut herkkukohteet poksahtaa mukavasti str7:n saattelemana?
Nojaa, mietin sen prokssyttämiseksi jos ei sitä grea wepaa löydy vetulta, mutta eiköhän jonkin saa siihen selkää laitettua. Siis otetaan great wepa.
Drago^

GW on myös halvempi kuin kaikki taikakepit joten tulee hyvä sijoitus :).
Pah, ei niiden esineiden pidä näkyä. Eihän jsodillasi ole edes sitä charmia ja ei ole tehty scarruja gw:n kanssa.
No pain no gain.
Hän itse

Drago^ kirjoitti:GW on myös halvempi kuin kaikki taikakepit joten tulee hyvä sijoitus :).
Pah, ei niiden esineiden pidä näkyä. Eihän jsodillasi ole edes sitä charmia ja ei ole tehty scarruja gw:n kanssa.
Niin mutta pröxsyn ajatus päässä kirvelee. >_<
Nojaa, muutes, miksi saurus cavarly åitäisi pitää minimeissä? Kyllä ne rankattuinakin kestää, kunhan ei vie tykin/boltiksen näkölle.
Tepok

Viesti Kirjoittaja Tepok »

Hän itse kirjoitti:
Drago^ kirjoitti:GW on myös halvempi kuin kaikki taikakepit joten tulee hyvä sijoitus :).
Niin mutta pröxsyn ajatus päässä kirvelee. >_<
Nojaa, muutes, miksi saurus cavarly åitäisi pitää minimeissä? Kyllä ne rankattuinakin kestää, kunhan ei vie tykin/boltiksen näkölle.
Cavalrylla on tärkeä päästä iskemään, ja jos 2 ratsastajaa on vain toisessa rankissa kykkimässä, eivät ne mielestäni ole korkean hintansa arvoisia.Kakkosrivistössä ne ovat lähinnä lisämassaa ampumisen varalta ja fear outnumber-taktiikan unit strenan pönkittäjiä. Ei kahdeksan äijää kuitenkaan pääse lyömään yhdessä rivissä.
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”