"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

miten tehdä base?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
vako-oja

miten tehdä base?

Viesti Kirjoittaja vako-oja »

moi! miten voin tehdä sellasen "perusbasen" figuilleni? esim. mitä liimaa? ja muuta sellasta?--- onko neuvoja?
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Sori, olen kyyninen ja tympääntynyt moniin asioihin nykyisessä elämässäni, älä siis ota henkilökohtaisesti.

Aiheesta on keskusteltu sen kaikissa muodoissa sata + n kertaa aiemminkin, joten haun käyttäminen ei ole kovin suuri juttu kaiken informaation ja misinformaation kaivamiseksi esiin.

Kokeilin juuri, ja laittamalla sanan "beissi" hakusanaksi ja kohdistamalla haku tähän osioon (maalaus, konverttaus ymym.) sain kasan hienoja artikkeleita esiin beissien tekemiseksi.

Lisäksi btw. Games Workhsopin sivuilla on hienojja artikkeleja, katsoppa linkin taakse
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

no minä itse käytän puuliimaa ja hiekkaa ja tarvittaessa laitan baseen kuoleita ukkoi...(riippuu sarjat...40k:s käytän mielelläni henkensä heitäneitä ukkoi..)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nostra sanoi kaiken sanomisen arvoisen, ja Perusteisiin kai tämän olisi muutenkin voinut harkita sijoittavansa.

Basenteko-ohjeita on maailma pullollaan. Erikoisempia alustoja varten neuvon ja ideoiden kysyminen olisi toki ollut ihan oikeutettua.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”