"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[EpicA] 3k eldareita

tneva82

[EpicA] 3k eldareita

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Kun kerta täällä on alkanut epic listoja näkyä niin pistetäänpäs omanikin :-) Tässä yksi variantti jota olen heitellyt tämän vuoden conia varten(joskin armeijavalinta varmistunee vasta kun tietää tarkemmin osallistuvista armeijoista eli haluaako turnauksen järjestäjä taas minun pelaavan jollain tietyllä listalla :-).

Eli. 3k Biel-tan eldareita:

wraithgate - 50

Aspect host: 6xwarp spider(2xexarch), 2xdire avenger - 350
Aspect host: 4xscorpion(2xexarch), 4xdire avenger, 4xwave serpent - 550
Aspect host: 8xdark reaper - 300

guardian storm warhost: farseer, 7 guardians, 4 wave serpents - 350
wind rider troupe: 6 jetbikes - 200

fire prism troupe: 3 fire prism 250
night spinner troupe: 3 night spinners - 175
night spinner troupe: 3 night spinners - 175

phoenix bombers: 3 phoenix's - 400
vampire raider - 200

Eli kuten listasta voi päätellä pelityyli tulisi olemaan äärimmäisen agressiivinen hyödyntäen assaultteja repimään vihulaisen linjat rikki pahemman kerran. Dark reaperit(ja ehkä mopot) aloittavat wraithgatessa ja warp spider muodostelma(pitäisi ostaa viellä 1 boksi jalkaväkeä että saisi kaikki 8:n olemaan warp spidereita :D) ratsastavat vampire raiderissa.

"Tykistöä"(ampuu tämä sentään 3 blast templaatillista disrupt aseistusta. Take that kaikenmailman marinet!) hoitaa ison osan tulivoimastani.

Ilmeinen ongelma on titaanin tappo aseistus mikä tekee bliz objektiivin päällä seisovista garganteista tms. hankalia vastustajia mutta vampire raiderilla ja phoenixeilla saa kilvet alas ja disrupt barragea niskaan niin alkaa blast markkereitakin ilmaantua. Ehken saa sitä tuhottua mutta broken ei ole mahdottomuus. Jos ei muuten niin Avatar tulee ja sanoo "pöö" :-)

Toinen ongelma tässä on että ajatus päin näköä rynnimisestä ei oikein huvita Tyranideja vastaan ja mahdollisuus saada mokoma vastaan ei ole mahdottomuus(ja minun tuurillani taattua :-). Barrage aseistuksenkin teho on täysin kadonnut kiitos blast marker immuniteetin jonka tyranidit omaavat.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi

Palaa sivulle “Epic Armageddon”