"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Averlandin urhot

attor

Averlandin urhot

Viesti Kirjoittaja attor »

Jooh, nyt kun on tuo mordheim buumi sotuun löytänyt niin heitänpä lisää bensaa liekkeihin.

Kyseessä on siis kolmas warbandini, averlanderit. Figuista osa on vielä onlinestoressa mutta kyllä ne sieltä vielä tänne eksyy. Jengi on viimeisen päälle wysiwyg ja vikutkin katoin mahdollisimman brameimmat vaatetukseltaan.

Tuon turnaus rytäkän (turgu fana-romble-hesa fana) jälkeen olisi tarkoitus alkaa saamaan näitä vikuja väreihin.

Mercenary Captain Cosimo Plaza
Sword, pistol & dagger

Lietenant Albrecht
Halberd

Bergjaeger Bernhard
Longbow, dagger

Bergjaeger Conrad
Longbow, dagger

Youngblood Edmund
Spear

3x Halfling Scouts Hobo, Nobo, Dobo
Bow, dagger

1x Marksman Emil
Bow, dagger

2x Mountainguard Friedrich & Gerhard
Sword, dagger

1x Mountainguard Helmut
Halberd

Warband Rating: 96
Models 12

Saman tyylistä jengiä olen testaillut muutamassa kampanjassa, ja ihan hyvin on toiminutkin. Perus taktiikkana on että asetutaan ampujilla hyviin asemiin ja pakotetaan vihollinen lähelle jolloin päästetään omat hurjat lähistelijät irti. Jee.

12 modellia ei kyllä ole mikään paras alkuun tietenkään mutta kyllä silläkin pärjää, ekan pelin jälkeen hommataan sitten joku sopiva palkkamiekka tukemaan jengiä.

Eipä mulla muuta.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Druzhina Captain
Valvoja

Re: Averlandin urhot

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

attor kirjoitti:12 modellia ei kyllä ole mikään paras alkuun tietenkään mutta kyllä silläkin pärjää
Kyllähän 12 pärjää, mutta...
12 ukkoa > rout testi 3 OOA jälkeen
13 ukkoa > rout testi 4 OOA jälkeen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”