mitä hankia csm:lle..???
mitä hankia csm:lle..???
no ku oon päätänyt ryhtyä kerämään csm:neja..
mull on jo jonkin moinen lordi...joka on viel kehitys vaihees..
ja mun space mariinit on yllätävällä tavalla muutuneet dead guardeiks kosk ne on parhait...=)
ja toinen kysymys ei tullut otsikos ilmi koska olin suunitellut dead guardeja ja csm mariineja..sekaisin hankia onks tälläinen lailista..ja viel et vaatiiko csm armeija demonia (koska minä olen sellainen hölmö joka ei pidä deamoneist)
ja tiedän et codeks on pakko hankinta...
no well antakaa neuvoi...=)
mull on jo jonkin moinen lordi...joka on viel kehitys vaihees..
ja mun space mariinit on yllätävällä tavalla muutuneet dead guardeiks kosk ne on parhait...=)
ja toinen kysymys ei tullut otsikos ilmi koska olin suunitellut dead guardeja ja csm mariineja..sekaisin hankia onks tälläinen lailista..ja viel et vaatiiko csm armeija demonia (koska minä olen sellainen hölmö joka ei pidä deamoneist)
ja tiedän et codeks on pakko hankinta...
no well antakaa neuvoi...=)
-
world eater
juu no hieno army valinta (hereticci)
ja tuota voi sekottaa death guardin ja black legioonan tai no "tavis CSM : net" tosin jos sulla ei ole lordia nurglen markilla niin kaikki marinet jolla on mark of nurgle menee eliittiin mutta jos sulla on lordi nurglen markilla niin kaikki marinet jolla on MoN niin menee troopsiin , meniks liian monimutkaseks ?
joo ja demoneita ei tarvitse jollei halua / pidä niistä (itsekkin alussa kun aloin kerää csm niin inhosin demoneit mut nyt mä rakastan niit
) ja jos death guardia aloitat niin plague bearerit on aika ilkeitä vaikka näyttävätkin oksennus kasoilta
...
40k: Eldar&CSM&Ultramarines
Faba : High Elves
Faba : High Elves
-
world eater
- Kardinaali
- Viesti:
Itse asiassa on se mahdollista yhdistää imperial guardia ja death guardia käyttämällä the lost and the damned-listaa codex: eye of terrorista. Steel legionit ovat traittoreita ja csm codexxista voi ottaa liittolaisiksi vaikkapa dg:tä tietyn rajoituksin.world eater kirjoitti:joono suurinpiirtein "oksennuksen näkoisiä öllejä jotka husii puukoil"
ja steel legionia ei voi yhdistää death guardin kanssa.. hih olis kiva näky..
Jos Englannin kieli taipuu tarpeeksi voipi käväistä tällä pelkästään Legio Morbidiukselle omistautuneessa foorumissa: http://forums.deathguard.org/
ps: Ja valitsit oikean kaaoslegioonan, tervetuloa kerhoon.
- Kardinaali
- Viesti:
-
world eater
- Kardinaali
- Viesti:
-
world eater
- The Captain
- Valvoja
Typhuksen saa vain Death guardille. Iron warrioreille oli jokin muistaakseni Iron-smith-niminen jamppa, joka on siis lordi tai luutnantti varustettuan servo-armilla. Jos haluat käyttää figua muttet iron warrioreiden sääntöjä, voit käyttää servo-armia esim. power fistin säännöillä.Swarmp kirjoitti:csm kapteeneja..typhusko,vai jokin muu lordi...mut tietty ensin troopei täytyy hankia..
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- The Captain
- Valvoja
Älä sekoita Plague Marineita Death guardiin. Plague marine on Nurglen merkillä varustettu warriori, joita saa niin Undivided- kuin Nurgle-armeijaankiin. Death Guard taas on legioona, joka koostuu yksinomaan Nurglen merkillisistä sotureista. Death Guardiin siis et saa tavallisia kaaosmarineita ilman Nurglen merkkiä.Swarmp kirjoitti:noku mull on niit dead guardeja..ja meinaan hankia viel tavallisia cms warrui niiden seuraks...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?