Ensimmäiset warhammerini (Dwarfeja)
Ensimmäiset warhammerini (Dwarfeja)
Eli tässä pari figua Dwarf -armeijastani. Nämä ovat ensimmäisiä maalaamiani warhammereita. Tosin nämä uudemmat heput ovat jo reilusti parempia kuin vaikka nuo thundererit...
Ja armeijan väriteemahan on tummansininen.
Armeijan general Thurgon the Ironwing ja hänen kantajansa. Kilpi on tehty (yllätys yllätys) kolikosta.
Organ Gun ja crew. Tiedän, orkkutykin "kulta" on todella suttuista.
"Hieman" epäselvä kuva kahdesta warriorista. Kirveskypärä ja kyynärpään piikki itse tehtyjä.
Pitboxin antimista koottu Master Engineer. Onnistui mielestäni melko hyvin. Arvaatteko mistä tein oikean käden aseen? ;D
Pari thundereria viimeistelemättömillä alustoilla. Näiden hameet on nyt maalattu uudestaan väriteemaan sopiviksi.
Kertokaa mitä piditte ja mitä voisi parantaa figuissa.
Ja armeijan väriteemahan on tummansininen.
Armeijan general Thurgon the Ironwing ja hänen kantajansa. Kilpi on tehty (yllätys yllätys) kolikosta.
Organ Gun ja crew. Tiedän, orkkutykin "kulta" on todella suttuista.
"Hieman" epäselvä kuva kahdesta warriorista. Kirveskypärä ja kyynärpään piikki itse tehtyjä.
Pitboxin antimista koottu Master Engineer. Onnistui mielestäni melko hyvin. Arvaatteko mistä tein oikean käden aseen? ;D
Pari thundereria viimeistelemättömillä alustoilla. Näiden hameet on nyt maalattu uudestaan väriteemaan sopiviksi.
Kertokaa mitä piditte ja mitä voisi parantaa figuissa.
Viimeksi muokannut Darkpower, Ma 03.04.2006 15:38. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Ihan mukavia ekoiksi figuiksi
Rumempiakin nähty. Voisit vaikka heti alusta alkaen opetella beissaamaan nuo figuurit, eli jotain ruohoa tai hiekkaa pohjiin ja ne sitten maalataan, parantaa kummasti ulkonäköä. Ja varmasti on hyödyllistä selata esim. Games-Workshop.comin maalausohjeita sun muuta vastaavaa. Ja mitä enemmän maalaa, sitä vakaammaksi se käsi tulee 
2 figua vuodessa - ei ehdi taito ruostua
- pikkupoika
- Teonanacatl
No jaa...aloittelijoiden figuista on aina paha mennä sanomaan mitään. Tuollaisia on kaikilla alussa ollut. Ei siitä voi kuin parantua.
Mutta, juu eniten pisti silmään hervottoman paksut maalit. Ei sitä maalia hirveätä könttää yhteen kohtaan tarvitse tunkea.
Mutta, juu eniten pisti silmään hervottoman paksut maalit. Ei sitä maalia hirveätä könttää yhteen kohtaan tarvitse tunkea.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
ihan hyviä
ihan hyviä ekoiksi mullaki oli sotkusia ne ekat käpsät mutta harjoittelemalla kyllä jälki paranee
No laitan varmaan joskus noita minun ensimmäisten figujen kuvia tänne niin niihin verrattuna aika hyvin... 
http://www.supergeek.se8.org
"Supergeek, the clever way."
"Supergeek, the clever way."
- waaghingdwarf
- Viesti:
Nuo ekat on vähän paksulla maalilla tehty, (älä välitä, omat ensimmäiset figut oli puolet kamalampia) mutta konversointi on TODELLA onnistunut. Tästä se lähtee
Viimeksi muokannut waaghingdwarf, To 13.04.2006 18:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Höpöttiuhka
Samaa jälkeä, kuin minulla kun aloitin. Konffaus on hyvin onnistunut ja melkein parempaa jälkeä kun minun GS seikkailut. Kannattaa kokeilla varjostusta ja käytä paljon vähemmän maalia. Ei sitä maalia tarttee niin paljon laittaa, sillä liika maali tekee Figuurin kulmista ja yksityiskohdista epäselvät. Kumminkin, hienoja figuja ensimmäisiksi.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Paksut maalit jotka eivät ole oikeilla kohdillaan, valkoinen rautapaita... Ei näin. Suosittelen ohentamaan maaleja, ohennushan tapahtuu lisäämällä maaliin vettä (akryyli) tai liuotinta (liuotinohenteiset).
Samoin hieman etsimällä löytyy todella hyviä maalausoppaita, ja jos ei löydy niin GW myy kirjaa nimeltä "How to paint Citadel miniatures". Itse en ole kirjaa kuin pikaisesti vilkaissut, mutta sen pitäisi olla hyvä.
Samoin hieman etsimällä löytyy todella hyviä maalausoppaita, ja jos ei löydy niin GW myy kirjaa nimeltä "How to paint Citadel miniatures". Itse en ole kirjaa kuin pikaisesti vilkaissut, mutta sen pitäisi olla hyvä.
Viimeksi muokannut Ratovaari, Su 19.03.2006 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Yazkamaniac
- figunarkki