Killa Kanin korkeus normipojuun verrattuna
- Kaapelikala
Killa Kanin korkeus normipojuun verrattuna
Heips.
Onko jollakulla jotain kuvaa, missä olisi Ork Killa Kan normaalin pojan kanssa? Tällaista etsin sen takia, että esaan kasattua oikean kokoiset killakanit omille örreilleni.
Jos kenelläkään ei tällaista ole, niin voisitteko kertoa minkä kokoinen se "aito" killa kan on, siis lähinnä korkeus.
Kiitos.
- Flak
Onko jollakulla jotain kuvaa, missä olisi Ork Killa Kan normaalin pojan kanssa? Tällaista etsin sen takia, että esaan kasattua oikean kokoiset killakanit omille örreilleni.
Jos kenelläkään ei tällaista ole, niin voisitteko kertoa minkä kokoinen se "aito" killa kan on, siis lähinnä korkeus.
Kiitos.
- Flak
http://homes.jypoly.fi/~c2879/battlekuvia/KAN.JPG
Killa kan suhteessa puolikkaaseen kaartilaiseen. Auttoiko?
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- pikkupoika
Hyi mitä maalausta, kyllähän tuo helpottaa, mutta kun...Scoundrel kirjoitti:http://homes.jypoly.fi/~c2879/battlekuvia/KAN.JPG
Ei varmaan ole omaa tuotantoasi?
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
- Kaapelikala
Actually.. Kyllä vaan. Kani on minun maalaamani. Kaartilainen on kaartipelaajan jälkeä. Itse roiskin vähän punaista päälle.pikkupoika kirjoitti: Ei varmaan ole omaa tuotantoasi?
- pikkupoika
- pikkupoika
VOI NYYH!!!
Kani on minun, eikä minua vaivaa jos kaartilaisessa on maalit vähän poissa paikaltaan. Mikäli asia rupeaa minua häiritsemään niin teen asialle jotain.
En varmaan olisi laittanut kuvaa tänne ellen olisi valmis kuulemaan arvostelua.
Btw sama kuva löytyy myös galleriasta jos osaa etsiä. Haukkukaa sinne jos näette tarpeelliseksi. Pyhitetään tämä topicci mittasuhteiden vertailuun.
Kani on minun, eikä minua vaivaa jos kaartilaisessa on maalit vähän poissa paikaltaan. Mikäli asia rupeaa minua häiritsemään niin teen asialle jotain.
En varmaan olisi laittanut kuvaa tänne ellen olisi valmis kuulemaan arvostelua.
Btw sama kuva löytyy myös galleriasta jos osaa etsiä. Haukkukaa sinne jos näette tarpeelliseksi. Pyhitetään tämä topicci mittasuhteiden vertailuun.
- pikkupoika
-
Darkmage7280
Tsekkasin tuon Witchhuntersien codexin, tarkemmin sanottuna sen hienosti maalattujen figujen "Showcase" -osion. Siellä on kuva Seraphimista hyökkäämässä Tappaja Burkin kimppuun, ja todentotta: sellaista 1½-2 päällekkäisen ukkelin kokoluokkaa tuo Tölkki on.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Toi sama kuva oli just WD:ssä, edellinen tai sitä edellinen numero, showcasettiin sen maalaajaa.Tsekkasin tuon Witchhuntersien codexin, tarkemmin sanottuna sen hienosti maalattujen figujen "Showcase" -osion. Siellä on kuva Seraphimista hyökkäämässä Tappaja Burkin kimppuun, ja todentotta: sellaista 1½-2 päällekkäisen ukkelin kokoluokkaa tuo Tölkki on.
Muuten sanoisin, että 2 X boyzin pituus ( + trofee- keppi ) on liikuttavan liki.