"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Defiler ongelma..

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Swarmp

Defiler ongelma..

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

no mull on paha ongelma...ku mun tekis miel hankia Defiler eikä mull oo viel ukkoikaan (CSM)...sanokaa mitä pitäs tehrä..ku oon katellut sitä jo jonkin aikaa..ja kamu ei oikein tykänny kun ehrotin sitä et hankisin Defilerin...tietty ensin pitäs niit figui... :]

mut antakaa neuvoi mitä mun pitäs tehrä (itelleni et en menis hankimaan sitä kävelevää täys tuhoa)

ku oon oodotellut jo jonkin aikaa sitä et pääsisin hankimaan jonkin suuren ja hinon koneen...
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Håkan

Viesti Kirjoittaja Håkan »

Mikä tässä ongelmassa on vaikeaa? Osta ihmeessä jos mieli tekee, älä osta jos ei tee mieli.

Rahanpuutteessa lainaa vanhemmiltasi/kavereiltasi/pankista, myy jotain turhaa tai hanki töitä.
Swarmp

no rahan puutetta ei ainaskaan oo...
mutta kamu ei oikein hyvää tykkäis jos mä hankisin jonkun neli jalkaisen
kävelevän täystuhon mun joukkoihin....

Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Swarmp kirjoitti:no rahan puutetta ei ainaskaan oo...
mutta kamu ei oikein hyvää tykkäis jos mä hankisin jonkun neli jalkaisen
kävelevän täystuhon mun joukkoihin....
Eikös Defilerillä oo kuusi jalkaa? ;)

Mutta ei se kyllä mikään täystuholaite ole, ihan ok tason kone. Sitäpaitsi ei kai kaverillasi ole siihen sanomista mitä hankit kunhan sitä saa laillisesti pelata armeijassasi. Hankkikoot itse jotain vielä kovempaa jos ahdistaa, sitäpaitsi kilpavarustelu on kivaa.

-Draven-
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Joo ei mulla mitää niku sitä vastaa(Joo oon se kamu..) oo mutta jos aluks hankkis Tavallisia ukkeleita ni vois pelatakki..mut ei oo oikee hauskaa ku sata örkkia vastaa defiler..
Viimeksi muokannut Lumppu, Ti 21.03.2006 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Eikös tässä jo ollutkin puhetta laillisuuksista? Kannattaa tosiaankin pelata tasapisteillä ja laillisilla joukoilla. 1 hq ja 2 trooppia, sen jälkeen muuta jos pisteet sallii. Millään lantikalla 250pts peliin lähdetä ;)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Hankkikaa ensimmäiseksi ne codexit ja sääntökirja. Ihan aikuisen oikeasti.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Swarmp

öö..tarkoitin sitä et defileril..on neljä jalkaa..(tietty sill kuus jalkaa on)
mut niist kuudesta 2 on sen kädet...
kai meidän pitäisi jo hankia ne codeksit...

Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Swarmp kirjoitti: kai meidän pitäisi jo hankia ne codeksit...
Ei pitäisi.. vaan Pitää .
Lopetelkaa kysely ennenkuin hankitte ne codexit, sitten kun olette hankkineet ne paljon puhutut codexit, tutustukaa niihin, lukekaa niitä, laskekaa lailliset armeijalistat, sitten lyötte ne sotavasaraan ja sen jälkeen puramme jokaisen virheen pois sieltä yksi kerrallaan, kun alkaa tunnelin päässä näkymään valoa, voidaan alkaa miettiä figujen ostoa...

-Kardinaali

ps: Ne etummaiset defilerin raajat on periaatteessa molempia... kädet ja etujalat... :)
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Kardinaali kirjoitti: Ei pitäisi.. vaan Pitää .
Miksi ihmeessä? Kyllä GW:n figut sopivat ihan hyvin hiekkalaatikolle kuulapyssyillä ammuskeltavaksi. Ennen ammuksina toki käytettiin pikkukiviä ja käpyjä, mutta nyt hyvinvointiyhteiskunnassa toki napsutellaan kaverin pikku-ukkoja jo airsoft vehkeillä...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Defileri ei ole ihan ensimmäisenä suosituslistassa aloittelijan hankinnaksi, kapine kun ei ole niitä helpoimpia koottavia. Herkästi voi tulla paha mieli, kun lopputulos muistuttaakin jotain örkkihärveliä.

Kyllä se armeijan rakentaminen kannattaa joka tapauksessa perusäijeleistä aloittaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Swarmp

jaa...no mull on muutama suurehko örvelö ollut mielessä...ku mull on jo nideil hyvä ryhmä troopeja..niin pitäskö mun hankia hive-tyrant vai carnivex jost mä tekisin tfin linkedin..??

Swarmp

jaa...no mull on muutama suurehko örvelö ollut mielessä...ku mull on jo nideil hyvä ryhmä troopeja..niin pitäskö mun hankia hive-tyrant vai carnivex jost mä tekisin tfin linkedin..??(siis siit carnivexsist)
tietty hive tyrant olis loistava pomo m un ryhmälle jlta puuttuu HQ...
meinasin sille aseeksi bone swordia,sitä ruoskaa, ja wenom kannon (sory äskeinen virhe) /barbetstrangelia..kumpi ois parempi vaihto ehto..
mull on täl hetkel 20 erillaista gauntia (hormia,termoja ja spinejä ja joukost löyttyy myös yksi gene..sit mull on yks hevy suport,kolme fast atackia,ja yks eliitti)

antakaa neuvoi...:D

ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Onko sinulla jo codexia? Sieltähän ne löytyy ne säännöt joiden perusteella voit tehdä isoista örmyistäsi juuri sellaisia kuin haluat.

Jos et ymmärrä jotain niistä säännöistä niin sitten vain tänne rohkeasti kysymään, mutta älä rakenna armeijaasi ennenkuin olet sen codexin lukenut.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Sachse

Viesti Kirjoittaja Sachse »

Painotan vielä että sinun ja ja kaverisin kannattaisi todellakin ostaa codex.
Alotin itse 40k noin 4päivää sitten mutta minulta ei ole lentänyt yhtään noin turhaa kysymystä ja muutenkaan sääntöjen onkimista. Ja jos teillä ei ole sääntökirjaa se vielä enne codexeja.

edit: elikkä et mene ostamaan mitään defileriä ennen codexia, se ei ole ees mikään " tällä kaadetaan vihollisen armeija " kone.. Ja todennäköisesti Rawzrakka voittaisi sinut 100örkkiä vastaan Defiler. (kuitenkaan nuo pelit eivät ole kovin suositeltavia, voivat vaikka karkottaa harrastuksen parista.)

-Marcus
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Swarmp

no codeksit ois kyll aiheelist hankia...kai sen vois jo hankia..et täst "codeks" ongelmast pääsis eroon...ja muistutan razwrakka taitaa vähän liioitella örki armeijallaan...eihän niitä oo ku n.50 örmyä ja vähän pääle...

Sachse

Viesti Kirjoittaja Sachse »

no 50örikkiäikin nakkelee defileriä turpaan 6-0..
typerää kyllä ensin ostaa 50örkkiä ja sen jälkeen codex. Joka päviä saa lukea teidän kirjoittamia "sotun tasoa alentavia" viestejä.
No offence
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Hei, jos lapset haluaa leikkiä monstereilla ja defilereillä niin sen kun. Ei siinä kodekseja tarvita.

Eli Swarmp, osta kuule mitä lystäät ja mikä kivalta tuntuu. Siinä vaiheessa kun "pelit" tuntuvat toisesta osapuolesta puisilta tai epätasaisilta, kannattaa ne säännöt ottaa mukaan opeteltaviksi.

Ja jos käy niin, tai epäilet että kyllästyt hankittuihin tavaroihin, älä ainakaan maalaa niitä mikäli myyminen on vaihtoehtona. Maalaamattomillakin voi pelata omassa kaveriporukassa aivan hyvin.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Joo ei mulla iha sataa örkkiä oo :D Mutta,mutta..meinaan tässä tehdä ison tilauksen..Mutta siihen ei sisälly kodeksia..:( kun kerran piti ostaa mut tui väärä opus..Jos mulla jää rahaa yli ostan Codexin..ainakin tähän mennessä ollaan Swarmpin kanssa omilla säännöillä kunnes saadaan opukset..
Viimeksi muokannut Lumppu, Ti 21.03.2006 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Razwrakka kirjoitti:kun kerran piti ostaa mut tui väärä opus..
No josko tällä kertaa sitten tilaisi sen oikean?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”