"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DH+IG

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Rascal91

DH+IG

Viesti Kirjoittaja Rascal91 »

aattelin tehä semmosen DH armeijan jossa olis truuppeina ig:tä ja IST:tä, fastissa grey knightejä, elitessä jotain assasiinejä ja HQ ois vähän vielä auki... muutenkin saa antaa neuvoja, kun en tiedä paljoakaan DH:Sta.

-rascal-
Polku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Polku »

No jos assassineja meinaat ottaa niin tarvit ainakin joko inquisitorin tai inquisitor lordin... HQ kannattaa melkein olla GK-hero neljän termiksen retinuella. Itse käytän Grande masta'a jolle en sitten ota ollenkaan wargearia sekä neljän miehen retinuea ilman erikois aseita. Ja jos meinaat ottaa HQ:ksi =][= lordin kannattaa tehdä siitä shooty, eli itse miehelle vakoilukanuuna, retinueksi pari Gun-servitoria aseistettuna kohdattavan armeijan mukaan ja pari sagea että missit pääsee rerollaamaan.

Ja jos aiot ottaa noin suuren osan armeijasta DH-ta en oikein usko IG:n enää mahtuvan, ainakaan tehokkaissa määrin, mukaan. Jollet sitten pidä todella pieniä GK-ryhmiä tai pelaa todella isoja pelejä...

Sitten vielä suosittelen pitämään muutenkin GK-n erikois aseet ja wargearit pieninä, koska pojat tappelevat suhtellisen kovilla kamoilla jo vakiona. Itse en ainakaan pidä kuin yhtä vakoilukanuunaa GK-ryhmässä. Tämä pohjautuu siihen että menin ja arvioin vakoilukanuunan todellisia piste kustannuksia ei vain sen upgrademis pisteitä. (eli kun modeli menettää nemesis force weaponin sekä true gritin mukanaan tuoman lisä hyökkäyksen)...

Polku note: Vakoilukanuuna tarkoittaa psycannonia, nimitys johtuu kroonisesta kirjoitusvirhe syndroomasta joka pakottaa kirjoittamaan spycannon eikä psycannon... :-)
Ei figu proggiksia (Edelleen kuitenkin ~98% nörttikamaa):
Retro-TV tietokone
Vesijäähdytetty pelikone
D&B:tä ja neurofunkkia
Kiksua
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”