Mikä ase Daemon princelle?
Mikä ase Daemon princelle?
Elikkäs mikä ase sopisi parhaiten demoni prinssille. Puhun nyt lähis aseista, sillä ampuma aseena Kai gun on princellä hyvä. Mulla olisi jo kaksi vaihto ehtoa: Dark blade tai Dread axe. Dark bladella on hyvää se että se ignoree armour savet(prinnssi jo ennestää ignoree), antaa +2 strenght lisää. Dread axe taas hittaa aina +4 ja ignoree invu savet(eli jos prinssillä olisis tämä niin ignoreis armour- ja invusavet). Elikkäs kumpi näistä olisi parempi? Vai olisiko se jokin muu? Kertokaa minulle
Only if Bible were steampunk.
dread axe on kätevä kun ignoroi invut ja woundaa aina 4+
ja tankit kyllä kaatuu kun prinssi on monstrous creature
bladen ottaisin jos haluan instakillata t4 jäppiä(edellyttää joko furious chargea tai D.strenaa)
ja tankit kyllä kaatuu kun prinssi on monstrous creature
bladen ottaisin jos haluan instakillata t4 jäppiä(edellyttää joko furious chargea tai D.strenaa)
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
enpä
Itse asiassa avaruusmarsuilla Invu-savet ovat äärimmäisen yleisiä - chaplain, Iron Halo, Terminator, Storm Shield ja Combat Shield tulee ensimmäisenä mieleen.
Omalla prinssillä on Dreadaxe ja hakkausväline. Aukoo päitä varsin tehokkaasti ja se ettei mikään vastustaja saa savea piristää aina päivää.
Iso karttu on kohtuu hyvä valinta prinssille, mutta silloin tarvitaan jo Stature jotta siitä bonuksesta saadaan isoin hyöty ja hyökkäyksien määrä laskee.
Omalla prinssillä on Dreadaxe ja hakkausväline. Aukoo päitä varsin tehokkaasti ja se ettei mikään vastustaja saa savea piristää aina päivää.
Iso karttu on kohtuu hyvä valinta prinssille, mutta silloin tarvitaan jo Stature jotta siitä bonuksesta saadaan isoin hyöty ja hyökkäyksien määrä laskee.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
T4 intakillaus on aika turha hyöty. Ne, joita vastaan sitä olisi kiva käyttää, omaavat adamautium mantlen/daemonic runen/T5:n, joten itse käytän dread axea. Olen sen verran hajoillut noihin 4+ invuihin, että tuo lämmittää mukavasti mieltä. Tankkeja vastaan S6 +2d6 pitäisi riittää, jos ei, niin sitten on huono tuuri. Ei siellä se +2S paljoa vaikuta.
G wepaa en itse oikein suosi, sillä se estää juuri tuon add. ccw:n, ja pinssi tarvitsee kaikki atackit, mitä se saa. D. strenalla ja staturella mariinit tippuu 2+, eikä siinä paljoa muuta tarvitakkaan.
G wepaa en itse oikein suosi, sillä se estää juuri tuon add. ccw:n, ja pinssi tarvitsee kaikki atackit, mitä se saa. D. strenalla ja staturella mariinit tippuu 2+, eikä siinä paljoa muuta tarvitakkaan.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Ottaa prinssille staturen jolloin siitä tulee monstrous creature. tällöin ignoroi tavalliset armorsavet joka jampalta jos tuohon vielä yhdistää dread axen tulee juurikin se ei armor-, ei invu seivejä -kombinaatio.
Ajokeista pitää huolehtia sen verran että pääsee lähelle lyömään nopeasti jos ne pitää prinssilla tuhota. Monstrous creaturena se heittää 2d6 panssarin läpäsyyn ja se taas riittää kyllä mihin tahansa ajoneuvoon.
Ajokeista pitää huolehtia sen verran että pääsee lähelle lyömään nopeasti jos ne pitää prinssilla tuhota. Monstrous creaturena se heittää 2d6 panssarin läpäsyyn ja se taas riittää kyllä mihin tahansa ajoneuvoon.
"Jos näet valoa tunnelin päässä, katsot sen väärää päätä"
- Kardinaali
- Viesti:
No koko ajan stature prinssisstä tässä topikissa onkin varmaan puhuttu.Desert kirjoitti:Ottaa prinssille staturen jolloin siitä tulee monstrous creature. tällöin ignoroi tavalliset armorsavet joka jampalta jos tuohon vielä yhdistää dread axen tulee juurikin se ei armor-, ei invu seivejä -kombinaatio.
Tällä hetkellä varmaan Death Guardille saa parhaimman "mariinin kaataja"- daemon princen. Daemon strenght ja Man reaper antaa ihan hulluna attackkeja jotka woundaa 2+:lla. Jos Hinta-laatu-suhteeltaan hyvää ei-nurgle prinssiä haetaan niin ottamalla daemonic venomin ja vähän jotain muita giftejä niin saa hyvän ja halvan. Jo valmiiksi str 5 kaataa marinet 3+:lla ja sitä isommat mömmöt kaatuu myös 4+:lla (wraith lordit ja muut hirvitykset)
Niin ja spiky bitsit on suositeltava lisä kaikille prinsseille. Jos noista kahdesta aloitusviestin daemon wepoista pitäisi valita niin varmaankin dread axe (vaatii d. strenghtin mukaan) Invu on nimittäin yleinen kaikkien Ic:dein keskuudessa.
-
gurkmannen
- Viesti:
Jos stature prinssille ottaa joko huumeet (slaanesh) tai sitten strenghtin ja sen lisäksi Dark bladen kuolee kaikki T4 sankarit suoraan yhdestä iskusta. Itse pelaan Slaanesh prinssillä ja kun se vielä lyö ennen marine sankareita ei kukaan sankari ole kestänyt vuoroakaan tappelussa sitä vastaan, eivätkä ole ehtineet lyödä takaisin. Ei se 4+ invu save niin hyvä ole.
Dread axea en ole edes harkinnut missään vaiheessa. Koska dark blade woundaa miltei kaikkia 2+:lla eikä silloin jää paljoa ihmettelemisen varaa sen suhteen kuoleeko vihollinen vai ei.
Dread axea en ole edes harkinnut missään vaiheessa. Koska dark blade woundaa miltei kaikkia 2+:lla eikä silloin jää paljoa ihmettelemisen varaa sen suhteen kuoleeko vihollinen vai ei.
Daemon weapon itsessään ei sellaista aiheuta, vaan yleisestikin ase joka muokkaa prinssin strengthiä, kuten Dark Blade tai Great Weapon.Hän itse kirjoitti:Eikös jossain sanottu että Stature 'Rinssi demon weaponin kanssa menettää +2d6 armour penetraation?
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-