"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Beastmen Warband

TranssiApina

Beastmen Warband

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Jep jep, ihmiset tauolle, huomenna ostamaan Petomiehiä.

Tässä alustava lista:

Beastmen Chieftain 65gc
Sword 10gc
Club 3gc
-78gc-

Beastmen Shaman 45gc
Sword 10gc
Free Dagger
-55gc

Bestigor 45gc
Halberd 10gc
-55gc-

Bestigor 45gc
Sword 10gc
Club 3gc
-58gc

3 Gors 105gc
Sword 30gc
Club 9gc
-144gc-

3 Ungors 75gc
2 x Club 18gc
-93gc-

Chaos Warhound 15gc
-15gc-

11 nappia, Warband rating 102.

Tuli tuota listaa tänään proksytettyä kaverin örkeillä, ihan hyvin tuntu skulaavan, toinen peli vaan kaatui nopeasti älyttömän huonoon tuuriin :P Toisella sitten heiteltiin kaverin kanssa Rout testiä kummatkin ~4-5 kertaa, kunnes kaveri vihdoin mokasi omansa(Witch hunter Captain enää pelissä hänellä :P)

Ongelmana kampanjassa varmaan iskee ensimmäisenä herojen vähäisyys, mutta en tuota Centigoria heti alkuun rupea ottamaan, turhan kallis. Ja onhan noilla muilla T4, kestävät kuitenkin paremman kuin sillä yleisellä T3:sella :)

En tiedä toimisiko lista paremmin jos tiputtaisi yhden Gorin pois ja tilalle 3 Warhoundia tilalle, saisi vielä Shamaanille Clubin. Se tosin tietäisi sitä että pitäisi ostaa toinenkin blisteri Warhoundeja, muutenkin niillä todella epämukavat alustat :P

Noh, ehdotuksia otetaan vastaan.

-Jori
"If it bleeds, we can kill it."
Tezze

Viesti Kirjoittaja Tezze »

Kyllä tuo ihan hyvältä näyttää itse peluutan tälläistä listaa, joka on ihan tyylillä tehty ja tarkoitettu kaveri peli kampaniaan kunhan kaikki saavat figuja.

Heroes

Chieftan 65gc
axe, sword 15gc
=80gc

Shaman 45gc
Halberd 10gc
=55gc

Bestigor 45gc
Twin axe 10gc
=55gc

Bestigor 45gc
Twin axe 10gc
=55gc

Centigor 80gc
Halberd 10gc
=90gc

Henchmen

Minotaur 200gc
Sword, Axe, Shield 20gc
=220gc

Ukkoja löytyy vain 6 (toisealta yksi on komi woundinen Minotauri) ja raitingiä en jaksa nyt laskea sen voi katsoa itse kukin sitten.

Ja minotauri on mukana kahdesta syystä: Haluan sen mordheimin minotaurin konvattavaksi ja sitä on erittäin ikävä yrittää ostaa kampanian keskellä itselleen kun mokoma maksaa 200gc+kamat.
Ja centigore on aina hauska varsinkin kun pelataan empire in flamesia jossa se liikkuu laittoman nopeasti.

Edit: nyt on laitettu se toinen bestigor sinne niin kuin sen kuuluisikin olla.
Viimeksi muokannut Tezze, Pe 31.03.2006 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Why try to live? you´ll die anyway

Paina tätä
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Tezze kirjoitti: Henchmen
Minotaur 200gc
Sword, Axe, Shield 20gc
=220gc

Ukkoja löytyy vain 6 (toisealta yksi on komi woundinen Minotauri) ja raitingiä en jaksa nyt laskea sen voi katsoa itse kukin sitten.
6 ukkoa on todella vähän (itse huomasin kyllä vain 5 ;)), routti kutsuu alta (sen kuulun) aikayksikön.
Onko tuossa teikäläisen Minotaurissa mitään järkeä? Shield? Axe?
Sitten, tässähän tulisi kommentoida toisen listaa sensijaan että kirjoitellaan millä itse pelaa/pelannut.

Joo, kyllä tuo lista toimi vielä eilen ihan hyvin :D, ainakaan minun eikä Rassen bandeista paljoa jäänyt jäljelle... (Oli kyllä pattitilanne kolmoskerroksessa :D, paitsi loppui kun sait loitsullasi sen pyörryksiin...)

Kyllä kampanjassa kannattaa pitää ne Gorit ainakin, kun kokemusta tulee varmemmin, Ungoreista voisi ehkä rokottaa jos koiria haluat, yksi koira kun on suht. harmiton.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Oikeesti, pedoilla kannattaa ottaa se 13 ukkoa alkuun, lidu seiskalla ei ole herkkua ottaa niitä routteja (jo kolmesta OOA:sta tuolla vikumäärällä). Ottaisin yhden gorin pois ja tilalle kolme koiraa. Koirat kumminkin on näillä ja witch huntereilla niin keseä että kannattaa ottaa reilusti.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Tezze

Viesti Kirjoittaja Tezze »

Synnin niittäjä kirjoitti:
6 ukkoa on todella vähän (itse huomasin kyllä vain 5 ;)), routti kutsuu alta (sen kuulun) aikayksikön.
Onko tuossa teikäläisen Minotaurissa mitään järkeä? Shield? Axe?
Sitten, tässähän tulisi kommentoida toisen listaa sensijaan että kirjoitellaan millä itse pelaa/pelannut.
Juuh eli minotaurin kilpi ostettiin että rahat menisi, juuh huomasin juuri että siitä puuttuu toinen bestigori kokonaan...heh ja kyllä minä sitä vähän kommentoittinkin ajattelin vain laittaa tuohon toiseen ääripäähän kuuluan listan. ja kyllä tuokin on toiminut ihan mukavasti yhdessä campaniassa(kylläkin proxytin(meniköhän se nyt oikein) figut mistä olen kamalan pahoillani).

Ja kuten tuossa mainitsinkin tämä lista on enemmän tyyli pohjalta kasattu, koska minulla ei tule ensimmäisenä juustoilu mieleen listoja tekiessäni.
Why try to live? you´ll die anyway

Paina tätä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”