HQ:
Haemonculus 25
Shadow Field 25
Scissorhand 5
= 55
Elites:
3 Grotesques
= 45
Troops:
10 Warriors 80
2x Splinter Cannon 20
= 100
10 Warriors 80
2x Splinter Cannon 20
= 100
10 Warriors 80
2x Splinter Cannon 20
= 100
10 Warriors 80
2x Dark Lance 20
= 100
Total: 500
Models in army: 46
Kommenttia kiitos!
Dark Eldarit 500-pistettä Turnauslista
Dark Eldarit 500-pistettä Turnauslista
Viimeksi muokannut Nacht, Pe 31.03.2006 21:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Haemonculus ei saa Retinueta joten se mäkeen.
Jos tahdot pitää Warruja nuin paljon tyhjän panttina, S-Rifle Warrut kun eivät kumosempia osaa, niin ainakin yhden ryhmän aseistus voisi olla hyvä vaihtaa vielä Dark Lanceihin.
Toisaalta Raider poppoot ovat melkosen hyviä liikkuvuutensa ansiosta että itse harkitsisin niiden käyttöä perus Warru ryhmien sijaan.
Ja jos tahdot Haemonculuksen jopa tekevänkin jotain työntäisin sille Combat Drugit mukaan. Itse en lähde kotoa ilman niitä Haemonculeillani.
Jos tahdot pitää Warruja nuin paljon tyhjän panttina, S-Rifle Warrut kun eivät kumosempia osaa, niin ainakin yhden ryhmän aseistus voisi olla hyvä vaihtaa vielä Dark Lanceihin.
Toisaalta Raider poppoot ovat melkosen hyviä liikkuvuutensa ansiosta että itse harkitsisin niiden käyttöä perus Warru ryhmien sijaan.
Ja jos tahdot Haemonculuksen jopa tekevänkin jotain työntäisin sille Combat Drugit mukaan. Itse en lähde kotoa ilman niitä Haemonculeillani.
Sopor Aeternus
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Re: Dark Eldarit 500-pistettä Turnauslista
Nämä on tarkoitettu lisäämään lähisryhmien iskutehoa, pitämään grotesquesit kurissa tai kantamaan wargearia (wwb). Vaikka warriorit ovat ihan hyviä lähitaiselijoita suosittelen tälläiseen listaan grotesqueita koska ne pääsevät tulituksesta läpi paremmin kävellenkin.Wallumarine kirjoitti:Haemonculus
Perusampuvat warrut eivät toimi. Ne toimivat parhaiten satasina (10 warrioria ja 2 dark lancea), mutta ei kannata tehdä armeijaa vain niiden pohjalta koska ne eivät taas massoihin.Wallumarine kirjoitti:Warriors
Dark Eldar listoissa ei toimi yksipuolisuus.